اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی صورت گرفت

کشف 1413 کیلوگرم انواع مواد مخدر و پیش‌سازهای آن در آذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 413 کیلوگرم انواع مواد مخدر و پیش سازهای آن در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی کشف شد.

کشف 1413 کیلوگرم انواع مواد مخدر و پیش‌سازهای آن در آذربایجان غربی

کریم اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و نتایج آن در چهار ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: این طرح به صورت مداوم در قالب چهار روز در ماه در آذربایجان غربی اجرا می‌شود که با توجه به نتایج خوب اجرای این طرح، سعی در توسعه اجرای آن به دیگر مناطق استان داریم.

وی از تداوم اجرای طرح امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: این طرح چهار روز در طول ماه اجرا می‌شود که دو روز از این طرح در شهرها و دو روز در روستاهای استان در نظر گرفته شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: در چهار ماه نخست سال جاری این طرح به مدت 16 روز در استان برگزار شد.

وی با اشاره به طرح امنیت اجتماعی برخورد با توزیع‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و معتادان مواد مخدر، از کشف 609 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 804 کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر در قالب اجرای این طرح در سال جاری خبر داد.

اکبری تصریح کرد: 9 باند مواد مخدر در قالب این طرح در استان متلاشی شد که به دنبال آن 37 نفر قاچاقچی و 520 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی از کشف 2 هزار و 230 عدد قرص روان گردان در قالب این طرح در استان خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با اشاره به اتخاذ تدابیر اساسی برای تداوم اجرای این طرح، به ویژه در نقاط آلوده‌تر استان، خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ موجود برای مقابله با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان استفاده کرد.

اکبری اعلام کرد: علاوه بر این چهار روز در ماه، چهار نوبت نیز همزمان با سایر نقاط کشور، طرح‌هایی را در استان اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/61006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول