اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم خبر داد

حمایت مالی سپاه از 200 خانوار نیازمند در شهرستان جم

فرمانده سپاه شهرستان جم از حمایت مالی سپاه از 200 خانوار نیازمند در این شهرستان خبر داد.

حمایت مالی سپاه از 200 خانوار نیازمند در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، احمد رئیسی شامگاه جمعه در جمع بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

وی با تشریح ویژگی‌های بسیجیان خاطرنشان کرد: بسیجیان در موفقیت‌های نظام اسلامی همواره پیشتاز بوده و هستند.

این مسئول با بیان اینکه گاهی برخی افراد که در بسیج پرونده‌ای نیز ندارند به مانند یک بسیجی و حتی فراتر از آن، عمل می‌کنند، تصریح کرد: بسیج هیچ‌گاه به کادر و چارت تشکیلاتی محدود نمی‌شود و بسیجی تنها به اعضاء و چارت تشکیلاتی بسیج اطلاق نمی‌شود بلکه هر کس دارای تفکر بسیجی و دلسوز مردم و نظام است عضوی از بسیج است.

رئیسی، نقش پشتیبانی و کمک‌های مردمی را در پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس، موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: هر کس در چارچوب قانون و در راستای منافع مردم و نظام فعالیت و تلاش می‌کند تا گره‌ای از مشکلات مردم را بگشاید باید او را بسیجی نامید.

فرمانده سپاه شهرستان جم در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های سپاه در کمک به نیازمندان اشاره کرد و افزود: 200 خانوار جمی در سال جاری از کمک‌های مالی سپاه شامل اقلام خوراکی برخوردار شده‌اند و کمک‌های دیگری نیز به طرق مختلف به خانواده‌های نیازمند انجام شده است.

وی همچنین از پرداخت 6.5 میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و متذکر شد: این مبلغ در قالب وام‌های چند میلیونی به اقشار نیازمند و آسیب پذیر اعطاء شده و این روند نیز کماکان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) جم، پایگاه بسیج را متعلق به مردم دانست و تاکید کرد: مردم پایگاه بسیج را متعلق به خود بدانند و با رعایت موازین قانونی، به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بپردازند.

انتهای پیام/2451/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول