اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع):

قرآن اندیشه‌های ماتریالیستی دنیا را منزوی کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: گفتمان و تعالیم قرآنی اندیشه‌های ماتریالیستی دنیا را به انزوا کشیده است.

قرآن اندیشه‌های ماتریالیستی دنیا را منزوی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار عصر امروز در جمع منتخبان چهارمین جشنواره قرآنی کریم اهل بیت (ع) در میناب، ایران را کشوری قرآنی و نظام اسلامی را برگرفته از تعالیم روحبخش قرآن معرفی کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توانسته با تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) دنیای استکبار را به مبارزه بطلبد و در این مسیر به پیروزی برسد.

وی در ادامه با ذکر آیه‌ای از قرآن کریم، تکالیف الهی را در راستای رشد و تکامل انسان‌ها دانست و با بیان این مطلب که انسان دارای دو بعد الهی و عرشی و حیوانی است افزود: عمل به دستورات و تکالیف خداوند سبحان موجب رشد و کمال انسان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فعالان قرآنی بیان کرد: خواسته‌های نفسانی در ماه رمضان همانند شلاق بر وجود انسان هستند که اگر در مقابل آن تحمل شود انسان به حیات طیبه دست می‌یابد.

رستگار در ادامه با بیان اینکه خداوند رشد انسان را همواره در محرومیت قرار داده است افزود: خدای متعال در دو فرصت رمضان و حج تمتع انسان را به میهمانی خود می‌طلبد که هر دو آن با محرومیت‌هایی همراه است.

وی اظهار داشت: رشد و پرورش میلیون‌ها قاری قرآن در عصر و زمانی که دشمنان به خیال خام خود از طریق هجمه رسانه‌ای به دنبال استحاله کردن انقلاب اسلامی هستند یعنی تو دهنی به استکبار و طی مسیر نورانی امام، شهدا و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/88004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول