اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشور

تیم‌های کشتی قزوین حریفان خود را شناختند

تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان استان قزوین در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی کشور حریفان خود را شناختند.

تیم‌های کشتی قزوین حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دور رفت مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی جوانان در سه منطقه و با حضور کشتی‌گیران 19 استان کشور در حالی از بیست و پنجم مرداد ماه آغاز می‌شود که کشتی‌گیران استان قزوین هم برای رقابت با حریفان خود را آماده می‌کنند تا به روی تشک بروند و با رقیبان سرشاخ شوند.

تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی استان قزوین در منطقه یک این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند که در دور رفت این مسابقات با تیم‌های خراسان رضوی، مازندران، سمنان، زنجان، گیلان و اردبیل هم‌گروه هستند.

بدون شک حضور کشتی گیران استان‌های کشتی‌بلد و قهرمان‌خیز مازندران و گیلان در رشته آزاد به خودی خود نشان از این دارد که این مسابقات در بالاترین سطح خود قرار است برگزار شود و همین امر نشان می‌دهد که کشتی‌گیران قزوینی باید با آمادگی بیشتری به مصاف رقیبان قدرتمند خود بروند و قابلیت‌های خود را به رخ آنان بکشند.

البته در این بین باید از کشتی‌گیران مازندرانی هراس بیشتری به دل داد، زیرا ورزش کشتی به نوعی در رگ‌های ورزشکاران این استان سرسبز جریان دارد و هر سال قهرمانان به نامی از این استان در مسابقات کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک برای کشورمان افتخار آفرینی می‌کنند.

حضور کشتی‌گیران استان‌های خراسان رضوی، سمنان، اردبیل و زنجان هم نشان می‌دهد که تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در این بین باید با اطمینان بیشتری به روی تشک حاضر شوند تا بتوانند مزد زحمات و تلاش‌های خود را به بهترین شکل ممکن بگیرند.

کشتی استان قزوین هم البته پس از سال‌های زیادی که موفقیت چشمگیری نداشت، سال گذشته در آوردگاه المپیک با افتخار آفرینی و کسب مدال ارزشمند برنز احسان لشگری دوباره بر سر زبان‌ها افتاد تا ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی باور کنند که کشتی استان قزوین هم می‌تواند همچون استان‌های کشتی‌خیز قهرمانان ارزشمندی را حتی با حضور تک ستاره‌ها به تیم ملی کشتی کشورمان تحویل دهد.

به هر حال رقابت‌های دور رفت لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی جوانان در گروه یک از بیست و پنجم مرداد برگزار می‌شود و کشتی‌گیران قزوینی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد تا شایستگی‌های خود را به رخ حریفان بکشند، اتفاقی که در صورت خودباوری و اعتماد به نفس لازم دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول