اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تیمداری ماهان در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی

اصفهان در لیگ دسته یک کشتی هم نماینده دارد

باشگاه فولاد ماهان که فصل گذشته در لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی تیم‌داری کرد، در مسابقات لیگ دسته یک نیز شرکت خواهد کرد.

اصفهان در لیگ دسته یک کشتی هم نماینده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه فولاد ماهان سپاهان فصل گذشته برای نخستین بار رشته کشتی را تحت حمایت خود قرار داده و تیم‌هایش را در لیگ‌های کشتی فرنگی و آزاد شرکت داد.

ماهانی‌ها که برنامه منسجمی را برای حمایت از رشته کشتی پیگیری می‌کنند، قصد دارند در لیگ دسته یک کشتی آزاد نیز تیمداری کنند.

بر این اساس باشگاه فولاد ماهان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فدراسیون کشتی آمادگی خود را جهت حضور در لیگ دسته یک کشتی اعلام کرد.

قرار است جلسه هماهنگی و قرعه کشی این مسابقات امروز سوم مرداد ماه در خانه کشتی تهران با حضور نمایندگانی از تیم‌های شرکت کننده برگزار شود.

به گزارش فارس، تاکنون 9 تیم جهت شرکت در لیگ کشتی آزاد دسته یک کشور آمادگی خود را اعلام داشته‌اند و با توجه به استقبال صورت گرفته به نطر می‌رسد مشکلی برای برگزاری این لیگ وجود نداشته باشد.

ناجا، وحدت رشت، شهدای ساری، بصیر فریدون کنار، شهدای شیرگاه، هیئت کشتی رستم کلا، هیئت کشتی بهشهر و گروه ساختمانی کفایتی سایر تیم‌هایی هستند که به همراه تیم ماهان برای حضور در لیگ دسته یک کشتی اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش فارس، در فصل گذشته مسابقات لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی، تیم آزاد ماهان به رتبه چهارم و تیم فرنگی این باشگاه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول