اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

دشمنان با اقدامات و توطئه‌‌هایشان قصد ضربه به این نظام را دارند

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: دشمنان با اقدامات و توطئه‌هایشان قصد ضربه به این نظام را دارند.

دشمنان با اقدامات و توطئه‌‌هایشان قصد ضربه به این نظام را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد،‌حجت الاسلام محمد وثوقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نظرآباد ضمن دعوت خو و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تلاش دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون ضربه وارد کردن به این نظام است.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان با ترفندها و توطئه‌های مختلف و سنگ‌اندازی‌های گوناگون قصد ضربه زدن به این انقلاب و نظام را دارد.

خطیب جمعه نظرآباد تأکید کرد: اما بعد از گذشت سالها از عمر انقلاب ملت ایران با حمایت و پشتیبانی‌های خود از کشور مانع و سدی محکم در برابر دسایس دشمنان بوده و آنان را مأیوس کرده‌اند. دشمنان با توطئه‌های مختلف و با تبلیغات مختلف در نظر دارند تا نگاه و ذهن نوجوانان و جوانان کشور را مورد حمله قرار دهند لذا با نشانه گرفتن نسل جوان کشور می‌خواهند به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کنند.

امام جمعه نظرآباد تصریح کرد: ملت و مسئولان کشور دیگر اهداف شوم دشمنان را شناسایی کرده و هرگز تن به خواسته‌های آنان نخواهند داد.

وثوقی افزود: رفتارهای دوگانه امروز دشمنان نیز یک توطئه بزرگ محسوب می‌شود که مسئولان باید در این مورد نیز بسیار آگاهانه و هوشمندانه برخورد کرده و با ولایتمداری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری این مهم را نیز با پیروزی و موفقیت به نتیجه برسانند.

خطیب جمعه نظرآباد در ادامه سخنان خود بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی را رقم زد و  دشمنان را مأیوس کرد لذا یک بار دیگر مردم با حضور خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط خمینی کبیر به عنوان روز قدس نامگذاری شده است،‌ حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول