اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

نماز جمعه پیوند مردم با حاکمیت نظام است

امام جمعه بردسکن گفت: نماز جمعه پیوند ناگسستنی مردم با حاکمیت است و اجتماع بزرگ عبادی و سیاسی نظام است.

نماز جمعه پیوند مردم با حاکمیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور خیل عظیم نمازگزاران روزه‌دار در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شرکت در نمازجمعه سبب صیقل دادن روح و روان انسان‌ها می‌شود و به نقل از رسول گرامی اسلام (ص) چندین ملائکه در روز جمعه برای فرد شرکت‌کننده در نماز حسنات می‌نویسند.

امام جمعه بردسکن با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور و نیز سالروز عملیات مرصاد در سال 67 افزود: عملیات مرصاد اوج دشمنی منافقین در حمله به کشورمان بود که در این عملیات تعدادی از هموطنان ما به شهادت رسیدند.

امینی با گرامیداشت یاد و خاطرات شهید صیاد شیرازی و برشمردن صفات مومنین و پرهیزکاران اظهار داشت: حسن و خلق نیکو یکی از صفات فرد مومن است که باید در برخورد با جامعه و به‌ویژه با خانواده رعایت کند.

وی اجتناب از محارم و ترک گناه و معصیت و تلاش در راستای رزق و روزی حلال را از دیگر صفات مومن ذکر کرد و گفت: همه حرکت‌های ما باید با نیت کار خیر و نیکویی به مردم باشد.

وی ایام ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای کمک دانست و با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر و نیز روز جهانی قدس افزود: روز قدس روز اعلام بیزاری از دشمنان اسلام است و همگی باید با حضور در مراسم روز جهانی قدس با لبیک به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری در این مراسم با شکوه‌تر از سال قبل شرکت کنیم.

امام جمعه بردسکن حضور مبلغان را در شهرستان گرامیداشت و با دعوت از مردم برای استفاده بیشتر از رهنمودهای این عزیزان گفت: مساجد و تکایا بهترین مکان برای شور و مشورت و حل مشکلات مردم است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام /70021/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول