اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اتمام کامل مصلای گچساران تا پایان امسال / برای ساخت مصلا مردم هم مسئول هستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتمام مصلای گچساران کار یک یا دو هفته نیست بلکه تا پایان امسال طول می‌کشد.

اتمام کامل مصلای گچساران تا پایان امسال / برای ساخت مصلا مردم هم مسئول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری ظهر امروز در میان نماز جمعه این هفته گچساران با اشاره به برگزاری نماز جمعه در مصلای این شهرستان اظهار کرد: امروز برگزاری نخستین نماز جمعه گچساران پس از سال‌ها در محل مصلای این شهرستان با برگزاری نخستین نماز جمعه ایران اسلامی در سال 58 به دستور امام  مصادف شده است که این امر را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: اگر چه تکمیل و اتمام پروژه مصلای گچساران در دستور کار است اما کار اتمام مصلاها هیچ گاه به اتمام نمی‌رسد زیرا جمعیت روز به روز در حال افزایش بوده و به تبعیت از آن جمعیت نمازگزاران نیز در حال رشد است به همین دلیل مصلاها باید همیشه در حال توسعه و پیشرفت باشند.

صابری با تاکید بر این که فضا و محوطه کنونی مصلای گچساران ظرفیت گنجایش جمعیت 30 تا 40 سال این شهرستان را دارد، گفت: قسمت دوم محوطه درونی مصلا نیز در آینده نزدیک برای اقامه نماز آماده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اظهارات مختار شفیعی رئیس ستاد نماز جمعه گچساران مبنی بر تکمیل مصلای گچساران تا پایان دولت دهم یادآور شد: تا پایان و عمر دولت دهم یک هفته بیشتر نمانده است و در این مدت زمان کم این امر قابل اجرا نیست.

صابری با بیان این که آرزو بر جوانان عیب نیست، خاطرنشان کرد: من به عنوان سرباز کوچکی از نظام در گوشه‌ای کوچک از سنگر نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم که بخش عمده‌ای از نیازهای کنونی مصلا در چند ماه آینده برطرف می شود و تا پایان سال نیز سعی ما بر اتمام این پروژه خواهد بود.

وی با اشاره به نیاز مصلا به سیستم صوتی مجهز گفت: هفته گذشته یکی از بهترین شرکت‌ها را در زمینه خدمات سیستم صوتی به محل مصلا دعوت کردیم که مقرر شد سیستم صوتی مجهزی در مصلا نصب شود به گونه‌ای که تمامی نقاط مصلا را به صورت یکسان پوشش دهد.

صابری تکمیل محراب مصلا را اقدام دیگری در راستای تکمیل این پروژه دانست و گفت: کار اتمام محراب مصلا نیز طی چند ماه آینده انجام می‌شود.

وی از مردم خواست در تکمیل مصلا تنها به اقدامات دولت و مسئولان بسنده نکرده و با مشارکت عمومی خود مسئولان را در زمینه تکمیل مصلای گچساران یاری کنند.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول