اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران عنوان کرد

پخش زنده احیای شب نوزدهم مسجد جمکران از شبکه قرآن و معارف سیما

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران برنامه‌های این مکان مقدس در ایام لیالی قدر را تشریح کرد.

پخش زنده احیای شب نوزدهم مسجد جمکران از شبکه قرآن و معارف سیما

ابراهیم صدوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام شب‌های قدر پرداخت و ابراز داشت: ویژه برنامه‌های فرهنگی مذهبی مسجد مقدس جمکران از شب گذشته همزمان با سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان (عج) با مراسم خطبه‌خوانی خادمان این مکان مقدس و با حضور نماینده مقام معظم رهبری و تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

وی افزود: همچنین به همین مناسبت مستند زندگی مرحوم بافقی که از تولیدات مرکز امور رسانه روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران است، امروز ساعت 17:30 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برنامه لیالی شب قدر نیز از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 22 و 30 دقیقه با برگزاری محفل انس با قرآن در صحن اصلی این مکان مقدس آغاز شده و در ادامه احکام شب قدر توسط یکی از کارشناسان واحد ارشاد بیان می‌شود.

صدوقی گفت: پس از بیان احکام حجت‌‌الاسلام بیگدلی از ساعت 22 و 40 دقیقه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه این مراسم دعای جوشن کبیر توسط آقای محمد پور قرائت خواهد شد و در نهایت مراسم احیاء این شب از ساعت یک بامداد توسط آیت‌الله سبحانی برگزار خواهد شد که این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی بیان داشت: قرائت دعای جوشن کبیر در شب‌های بیست و یکم و بیست و دوم بر عهده مداحان اهل بیت (ع) سید جواد میرجعفری و سید علی حسین‌نژاد است و مراسم احیا را نیز حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و آیت‌الله سعیدی برگزار خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به فعالیت‌های انتشارات این مکان مقدس اشاره کرد و بیان داشت: انتشارات مسجد مقدس جمکران در این ایام در دو نمایشگاه قرآن در تهران و قم حضور داشته و آثار و منشورات خود را به علاقمندان مکتب اهل بیت (ع) ارائه می‌کند.

 صدوقی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه‌های دیگر ایام ماه مبارک رمضان از جمله سخنرانی روزانه پس از نماز ظهر و عصر توسط آیت‌الله شیخ علی بحرینی یزدی و مراسم جزءخوانی قرآن کریم نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/78009/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول