اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیرغم عدم تخصیص اعتبار

مشکل آب روستای چابار کمیجان رفع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: با وجود کم‌آبی و بی‌آبی ناشی از خشکسالی در روستای چابار شهرستان کمیجان، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی با کف‌شکنی چاه این روستا آب شرب مورد نیاز مردم را تامین کرد.

مشکل آب روستای چابار کمیجان رفع شد

به گزارش  خبرگزاری فارس از اراک، علی صفدر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کف‌شکنی و تجهیز چاه این روستا در تابستان سال‌جاری با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیون ریال به صورت دیون انجام شد و مردم این روستا از آب شرب به میزان مورد نیاز بهره‌مند شدند.

وی با بیان این‌که اثرات خشکسالی در روستاهای استان مرکزی متاسفانه به طور شدیدی نمایان شده و در حال حاضر از تمام ظرفیت‌های شرکت و پیمانکاران به منظور رفع مشکلات کم‌آبی و یا بی‌آبی روستاییان استفاده می‌شود، تصریح کرد: هم‌اکنون در 242 روستای استان اثرات خشکسالی دیده می‌شود و این شرکت با توجه به نبود اعتبارات و عدم تکلیف این شرکت در این مواقع همچنان عملیات عمرانی و آبرسانی سیار را انجام می‌دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به این‌که در سال گذشته و سال‌جاری توجه مسئولین به مقوله آب شرب در روستاها کم رنگ بوده است، انجام فعالیت‌های عمرانی و ارائه خدمات به روستاها بدون اعتبار و با بدهی 160 میلیارد ریالی این شرکت ادامه دارد اما با این شرایط در صورت عدم تخصیص اعتبار مورد نظر در آینده نزدیک روند خدمات‌رسانی به روستاها با مخاطره جدی روبه‌رو می‌شود.

حیدری همچنین عنوان کرد: در پی زلزله‌های اخیر در سال گذشته در شهر داود‌آباد اراک بیشتر میله چاه‌های آب شرب روستاهای اطراف دچار انحراف شد که همین امر باعث تحمیل هزینه‌های تعمیرات برای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی شد.

انتهای پیام/87008/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول