اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

کمک 100میلیون ریالی اهالی دلوار در جشن گلریزان

فرماندار تنگستان گفت: درجشن گلریزان بخش دلوار مردم خیر این بخش برای آزادی زندانیان مالی غیر عمد 100 میلیون ریال کمک کردند.

کمک 100میلیون ریالی اهالی دلوار در جشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، احمد جعفری نسب صبح امروز، در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی گفت: حماسه سیاسی24 خرداد ماه نشانه اقتدار و ایمان ملت بزرگ ایران بود.

وی  در ادامه با بیان اینکه مردم خیر تنگستان در همه عرصه‌ها به یاری همنوعان خود شتافتند تاکید کرد: کار ستاد دیه یاری رساندن به مشکل زندانیانی است که سهواً به دلیل حادثه یا مشکلات اقتصادی محکوم شده‌اند و اینک در حبس هستند که برای رهایی از زندان نیاز به کمک ما دارند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه در شهرستان تنگستان 2نفر از زندانیان به بدلیل جرائم مالی غیر عمد در حبس هستند افزود: این افراد ، نیازمند همت و مساعدت والای خیرین و مسئولین جهت آزادی از بند هستند.

فرماندار تنگستان ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)گفت: در جشن گلریزان دلوار 100 میلیون ریال خیرین کمک  کردند که انتظار می رود هفته آینده درجشن گلریزان اهرم مردم و مسئولین چند برابر این مبلغ برای یاری رساندن به  زندانیان جرائم غیر عمد کمک کنند.

وی ضمن اشاره به تغییر دولت گفت: پایان دولت، پایان کار و تلاش نیست بلکه باید جهت رفع مشکلات مردم و آبادانی و توسعه منطقه دست از تلاش و کوشش برنداریم.ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و تزکیه نفس از آلودگی‌هاست.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: ماه مبارک رمضان ماه رسیدن به تقوای درونی است.دولت های نهم و دهم طبق سخنان رهبر فرزانه انقلاب ،دولت کار و تلاش بود که واقعاً کارهای بزرگ و ارزشمندی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است.

راستگو افزود: از تمام مسئولین به ویژه فرمانداران و بخشداران فعلی و قبلی دولت‌های نهم و دهم که جهت توسعه شهرستان تنگستان همت و تلاش نمودن تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در این جلسه از دست اندرکاران انتخابات و برگزار کنندگان نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول