اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم عنوان کرد

افزایش پهنای باند اینترنت در قم به 945 مگابیت بر ثانیه

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم از افزایش 17 درصدی پهنای باند اینترنت در قم خبر داد و گفت: پهنای باند اینترنت در استان از 810 مگابیت به 945 مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

افزایش پهنای باند اینترنت در قم به 945 مگابیت بر ثانیه

عبدالله بیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه دسترسی به اینترنت پرسرعت از ویژگی‌های توسعه‌یافتگی به شمار می‌رود، افزود: مهم‌ترین فعالیتی که در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است واگذاری اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات بوده و هم‌اکنون تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت در قم به 46 هزار مشترک رسیده است‌.

وی با اشاره به عملکردی که شرکت مخابرات در زمینه واگذاری اینترنت پرسرعت به مشترکان دارد، تصریح کرد: شرکت مخابرات استان قم در بخش خصوصی موسوم به (PAP) حدود 41 هزار پورت اینترنت پرسرعت برای مشترکان دایر کرده است.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم از افزایش بی‌سابقه پهنای باند در استان خبر داد و گفت: میزان پهنای باندی که در اختیار استان قرار گرفته تا پایان سال گذشته 810 مگابیت بر ثانیه بوده است.

بیان ادامه داد: امسال این میزان با 17 درصد افزایش به بیش از 945 مگابیت بر ثانیه رسیده است.

وی با اشاره به مزایای افزایش پهنای باند تصریح کرد: با افزایش پهنای باند انتقال اطلاعات با سرعتی بیشتر انجام شده و تحقق شهر الکترونیکی و پرداخت‌های غیرحضوری ممکن خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم اضافه کرد: پهنای باند اینترنت در سال گذشته 310 مگابیت بر ثانیه بوده که این میزان با افزایش STM1 به 465 مگابیت بر ثانیه رسیده است.

وی از افزایش میزان رضایت مشتریان اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: با رضایت مشتریان از اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات قم، تعداد پورت‌های مصوبه اینترنت پرسرعت به بیش از 40 هزار پورت افزایش یافته است.

بیان در بخش پایانی سخنان خود واگذاری اینترانت به مؤسسه‌ها، ادارات و مدارس را از دیگر برنامه‌های شرکت مخابرات برای تحقق بخشیدن به شهر الکترونیکی ذکر کرد و گفت: 374 مدرسه، 331 پایگاه بسیج و حدود 100 پایگاه بهداشت و درمان در استان قم از خدمات این شبکه بهره می‌برند.

انتهای پیام/78005/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول