اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی‌کهن:

صبای قم یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران را شکست داد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران را در آغاز لیگ سیزدهم با شکست مواجه کرد.

صبای قم یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مایلی‌کهن بعد از پیروزی تیمش در دیدار خانگی هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با لبخند رضایت وارد نشست خبری شد و در تشریح عملکرد تیمش در این بازی عنوان داشت: همیشه بازی‌های اول در لیگ سخت است و شما دیدید که هم ما و هم ملوان در این دیدار نقایصی داشتیم.

وی ادامه داد: این نقایص در هر دو تیم به دلیل این است که تیم‌ها در دوران بعد از پایان بدن‌سازی هستند و به دلیل اینکه تغییرات زیادی نیز نسبت به فصل گذشته در تیم خود داشته‌اند هنوز بازیکنان آنها در زمین مسابقه هماهنگی لازم را ندارند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: بازی سختی پیش‌رو داشتیم، پیشینه و سابقه تیم ملوان نشان می‌دهد که آنها یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر هستند، بنابراین شکست این تیم کار آسانی نبود اما از عهده این کار برآمدیم.

وی یادآور شد: من همیشه برای تیم‌های رقیب احترام قائل بوده‌ام و این مهم را در خصوص تیم ملوان بندر انزلی هم رعایت می‌کنم اما به جرات می‌گویم که تیم ما شایستگی این را داشت که با اختلاف بیش از یک گل در این بازی تیم ملوان را شکست دهد.

مایلی کهن ابراز داشت: شاید بسیاری از شما و علاقمندان به فوتبال که این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کردند معتقد باشند که ما باید با 10 نفره شدن ملوان بیشتر به گل می‌رسیدیم، اما واقعیت این است که بعد از اخراج مدافع ملوان، بازی شرایط سخت‌تری پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با این حال تیم صبای قم نسبت به ملوان برتر بود و موقعیت‌های گل متعددی داشت که می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد، ما البته نقایصی هم داشتیم که بلافاصله بعد از این بازی به دنبال رفع آنها خواهیم رفت تا لیگ را قوی‌تر ادامه دهیم.

تیم فوتبال صبای قم در نخستین بازی خود با مربیگری محمد مایلی کهن در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توانست در دیداری خانگی در حضور تماشاگران قمی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را با یک گل شکست داده و با پیروزی کار خود را آغاز کند.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول