اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش:

سایپا را 100 درصد نمی‌شناسیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: شناخت صد در صدی از تیم فوتبال سایپا نداریم.

سایپا را 100 درصد نمی‌شناسیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار داماش و سایپا در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: تیم ما نسبت به سال گذشته کمی تغییرات داشته است و چند بازیکن از تیم جدا و بازیکنان جوانی جایگزین آنها شده‌اند.

وی افزود: بازیکنان جوان ما نیاز به گذشت زمان دارند تا به هماهنگی کامل برسند از این رو هواداران باید صبور باشند و ما نیز تلاش می‌کنیم در آینده بهتر از فصل گذشته باشیم.

سرمربی داماش گیلان درباره شناخت خود از تیم فوتبال سایپا اذعان کرد: سایپا از تیم‌های خوب فوتبال کشورمان بوده و از سازمان خوبی برخوردار است اما با توجه به اینکه هنوز هفته نخست لیگ است، ما از این تیم شناخت صد درصدی نداریم.

وی ادامه داد: قصد داریم در دقایق اولیه بازی با ارزیابی حریف به شناخت بیشتری از این تیم دست پیدا کنیم و به بازی ادامه دهیم.

ناظمی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا آمادگی بدنی و َشرایط روحیه‌ای بازیکنان داماش با توجه به مشکلات مالی این تیم، به موازات هم در یک سطح قرار دارد یا خیر، تصریح کرد: اگر هر دو فاکتور را با هم داشته باشیم که ایده‌آل می‌شود، در بخش آمادگی بدنی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از شرایط خوبی برخورداریم.

وی اضافه کرد: در زمینه مالی با مشکل مواجه بوده‌ایم اما آرزو می‌کنم با تزریق پول در آینده و برطرف شدن مشکلات مالی شادی به اردوی داماشی‌ها باز گردد.

سرمربی داماش گیلان درباره شرایط تیمش، متذکر شد: بیش از 80 درصد بازیکنان تیم داماش را حفظ کرده‌ایم و زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم، اما امیدوارم بازیکنان آنچه که در تمرینات کار کرده‌ایم را در زمین مسابقه به خوبی انجام دهند.

وی اضافه کرد: امسال 11 بازیکن زیر 23 سال در اختیار داریم و آنها نیاز به زمان دارند.

ناظمی با اشاره به روند عدم نتیجه‌گیری داماش در چهار بازی دو دوره اخیر لیگ برتر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با یک بازی خوب و کسب پیروزی بتوانیم طلسم نتیجه نگرفتن در برابر سایپا را بشکنیم.

وی درباره حمایت هواداران داماش از این تیم، یادآور شد: فصل گذشته هواداران حمایت خوبی از ما کردند که در ذهن‌ها ماندگار شد و امیدواریم در این فصل نیز داماش را تنها نگذارند.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول