اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

تکمیل بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه ضروری است

امام جمعه عسلویه گفت: تکمیل بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه ضروری است.

تکمیل بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز موفقیت انسان در دنیا و آخرت است و همواره باید از گناهان دوری کنیم.

وی در ادامه به ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ماه رمضان در واقع ماه بهار قرآن است و باید استفاده معنوی را از ایام ماه رمضان ببریم.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: باید قلب خود را از گناه و ناپاکی دور نگه داریم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که در پایان این ماه بزرگ و باارزش، ایمانمان افزوده شود و معنویت در ما رشد پیدا کند.

هاشمی‌نژاد در ادامه به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و یادآور شد: شورای نگهبان یک نهاد مهم و تأثیرگذار در کشور و نظام اسلامی است و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی تصریح کرد: مشابه شورای نگهبان در بیشتر کشورهای دنیا وجود دارد و شورای نگهبان در واقع متشکل از فقها و حقوقدانانی است که از قانون اساسی پاسداری می‌کنند و باید از زحمات بی‌دریغ شورای نگهبان تقدیر کنیم.

امام جمعه عسلویه به عملیات رمضان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام با دهان روزه در عملیات رمضان شرکت کردند و 5 لشکر دشمن را بین 20 تا 100 درصد منهدم کردند و این یک پیروزی بزرگ در دوران دفاع مقدس بود.

هاشمی‌نژاد بر لزوم تکمیل بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه تأکید کرد و اظهار داشت: معاون استاندار قول داد که این بیمارستان در اسرع وقت تحویل شود که تاکنون این وعده عملی نشده و مردم عسلویه منتظر تحقق وعده مسئولان هستند.

وی بیان کرد: این بیمارستان باید به طور کامل و با جذب نیروی انسانی کافی راه‌اندازی شود و این نیاز اساسی مردم باید مرتفع شود.

امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان باید بیشتر از گذشته به عسلویه رسیدگی کنند و مردم عسلویه برای درمان خود نباید به شهرها و استان‌های مجاور بروند و این حق مسلم مردم است که از امکانات پیشرفته درمانی و بهداشتی برخوردار باشند.

هاشمی‌نژاد در ادامه بر لزوم توجه به سیره امام راحل تأکید کرد و ابراز داشت: امام راحل همواره برای مردم ارزش و اهمیت قایل بودند و رهبر معظم انقلاب نیز به مردم اهمیت زیادی می‌دهند و از مسئولان و متولیان امر نیز انتظار داریم دغدغه‌های مردم را رفع کنند.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول