اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد

راه‌اندازی کارخانه تولید پتو در منطقه آزاد چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: کارخانه تولید پتو با کسب مجوز سرمایه‌گذاری صنعتی در منطقه آزاد چابهار به بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی کارخانه تولید پتو در منطقه آزاد چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد چابهار، مصطفی ملک‌زاده اظهار داشت: کارخانه تولید پتو با کسب مجوز سرمایه‌گذاری صنعتی در زمینه تولید پتو با احداث سالن تولید و تاسیسات مربوطه و خریداری و نصب ماشین‌آلات خطوط تولید در منطقه آزاد چابهار به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این کارخانه با ظرفیت تولید 432 هزار تخته پتو در سال مطابق با نیازهای داخل و خارج از کشور در طرح‌ها، رنگ‌ها و سایزهای مختلف با نام تجاری «لیپار بدر» با هدف صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان توسط بخش خصوصی تاسیس شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بیان کرد: با احداث ساختمان و تاسیسات جدید که 60 درصد پیشرفت فیزیکی آن انجام شده این شرکت در پی توسعه محصولات خود از قبیل ریسندگی نخ، طراحی پتو، بافت پتو، چاپ و تکمیل دوخت با استفاده از تکنولوژی روز در منطقه آزاد چابهار است.

ملک‌زاده ادامه داد: سازمان منطقه آزاد چابهار با حمایت از بخش خصوصی در پی بسترسازی مناسب برای اشتغالزایی و توسعه صنعت است و هم اکنون تعداد 46 واحد تولیدی مستقر در این منطقه فعال هستند.

وی هم‌چنین گفت: با توجه به موقعیت ویژه منطقه آزاد چابهار و سرمایه‌گذاران افغانی نیز برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار اعلام آمادگی کردند که منطقه آزاد چابهار در این زمینه، 50 هکتار زمین در نظر گرفته و هم اکنون تعدادی از این سرمایه‌گذاران شروع به فعالیت کرده و تعدادی نیز در مرحله اخذ مجوزهای لازم برای حضور در منطقه هستند.

انتهای پیام/75002/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول