اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران:

حضور بسکتبال کاله در لیگ دسته یک کشور قطعی شد

سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران از قطعی شدن حضور بسکتبالیست‌های کاله در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور بسکتبال کاله در لیگ دسته یک کشور قطعی شد

محمدعلی رجایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: حضور بسکتبالیست‌های کاله مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور قطعی شد.

وی افزود: سال گذشته کاله مازندران با قهرمانی در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد که برای دومین بار در طی سه سالی که در سطح حرفه‌ای توپ می‌زند تصمیم به تیمداری در لیگ دسته یک کرد.

این مسئول با اعلام اینکه در نشست تصمیم‌گیری اعضای هیئت مدیره باشگاه با توجه به اهتمام برای ساخت زیرساخت‌ها حضور در لیگ دسته یک مدنظر مسئولان بود، گفت: همچنین پایگاه قهرمانی بسکتبال مازندران توسط مجموعه کاله در بابل راه‌اندازی شده و در حال ساخت است که با بهره‌برداری این مجموعه می‌تواند تحولی بزرگ را در ورزش بسکتبال مازندران شاهد بود.

وی با تاکید اینکه فصل جدید لیگ دسته یک بسکتبال کشور طی ماه‌های آینده کار خود را آغاز می‌کند، اذعان داشت: طبق اعلام فدراسیون بسکتبال باشگاه‌ها می‌توانند چهار بازیکن متولد سال 1369، شش بازیکن متولد سال 1373 و دو بازیکن آزاد در ترکیب تیم استفاده کنند که با این وجود ترکیب تیم ما تاحدودی کامل است.

رجایی با ابراز اینکه بیش از 95 درصد کار جذب بازیکن برای فصل آینده انجام شده است، عنوان کرد: امسال نیز می‌خواهیم همانند سال‌های گذشته از اعتبار استان مازندران دفاع کرده و نماینده شایسته‌ای از بخش خصوصی در عرصه بسکتبال کشور باشیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول