اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی همدان:

70 درصد دانشجویان جذب بازار کار می‌شوند/فارغ‌التحصیل بیکار نداریم

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان گفت: 70 درصد دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی با کسب مهارت لازم در این دانشگاه جذب بازار کار می‌شوند.

70 درصد دانشجویان جذب بازار کار می‌شوند/فارغ‌التحصیل بیکار نداریم

سعید نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از افزایش دانشجو در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: این دانشگاه با توجه به سیاست آموزش‌های مهارتی مورد اقبال جوانان قرار گرفته و هر ساله شاهد افزایش دانشجو در آن هستیم.

وی تصریح کرد: مدارکی که توسط این دانشگاه به دانشجویان داده می‌شود، هم ارزش دانشگاهی و استخدامی دارد و هم اینکه دانشجویی کارآفرین را به جامعه تحویل داده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای رفاه دانشجویان داده می‌شود، افزود: شهریه‌ پرداختی توسط دانشجویان بسیار ناچیز است و وام شهریه نیز به همه دانشجویان تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه از همه رشته‌ها و مقاطع دانشجو می‌پذیرد، اظهار کرد: با افزایش میزان رشته‌های این دانشگاه، استقبال جوانان بیشتر شده و ما شاهد افزایش دانشجو در مقاطع مختلف هستیم.

نظری با تأکید بر اینکه در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی چیزی به عنوان صندلی خالی وجود ندارد، افزود: این دانشگاه به  علت نوع دانشگاه و سیاست‌های آموزشی خود، همواره مورد استقبال مردم است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان این دانشگاه در دو بخش مشغول به کار می‌شوند، افزود: بخشی از دانشجویان شاغلان دستگاه‌های اجرایی هستند که پس از اتمام تحصیل به محل کار خود باز برگشته و 100 درصد جذب می‌شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی همدان با اشاره به اینکه 70 درصد دانشجویان علمی ـ کاربردی جذب بازار کار می‌شوند، یادآور شد: بخش دوم دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی هستند که از ابتدا برای کسب مهارت وارد این دانشگاه شده‌اند که در بین تحصیل شغلشان را پیدا می‌کنند.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: ما در این دانشگاه مهارت‌هایی را برای اشتغالزایی جوانان آموزش می‌دهیم و به نوعی می‌توان گفت، فارغ‌التحصیل بیکار نداریم.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول