اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

وزیر کشور لیبی: مجرمان سابقه‌دار دستگاه امنیتی را هدف گرفته‌اند

وزیر کشور لیبی با تاکید بر اینکه روند امنیت در لیبی با پیشرفت همراه است، گفت: حملات علیه دستگاه قضایی و امنیتی این کشور کار مجرمان سابقه‌دار محکوم به اعدامی است که می‌خواهند کار این دستگاه‌ها را مختل کنند.

وزیر کشور لیبی: مجرمان سابقه‌دار دستگاه امنیتی را هدف گرفته‌اند

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، سرهنگ محمد الشیخ، وزیر کشور دولت موقت لیبی از شرکت‌های خارجی خواست برای کامل کردن طرح‌های خود و مشارکت در بازسازی لیبی به این کشور بازگردند.

الشیخ در نشست خبری مشترک با نخست وزیر لیبی گفت: روند کامل شدن امنیت در لیبی با پیشرفت همراه است و دولت موقت برای حمایت از طرح وزارت کشور در برقراری امنیت تلاش می‌کند.

وی با اشاره به حملات علیه نیروهای پلیس و ارتش در بنغازی و طرابلس و تعرض به ساختمان دادگاه‌ها در شهر سرت گفت: این اقدامات از سوی برخی مجرمان سابقه دار محکوم به اعدام و حبس ابد علیه دستگاه قضایی و امنیتی صورت می گیرد و آنها می‌خواهند کار دستگاه‌های دولتی و نهادهای قانونی را مختل کنند.

محمد خلیفه الشیخ در بخش دیگری از سخنانش گفت خمپاره‌ای که سه شنبه گذشته به ساختمانی مسکونی در طرابلس اصابت کرد با احتمال زیاد هتل مجلل در آن نزدیکی را هدف گرفته بود که مقامات دولتی و بازرگانان خارجی در آن محل تردد می‌کنند.

سه شنبه گذشته یک خمپاره در منزلی در نزدیکی هتل کورنیثا و نزدیک ساختمانی که سفارتخانه‌های خارجی در آنجا واقع است سقوط کرد اما خسارات جانی نداشت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول