اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

بر خلاف ادعای کی‌یف

تاجران لیبیایی: کشتی اوکراینی را در مقابل سرقت صاحب کشتی توقیف کرده‌ایم

تاجران لیبیایی که از یک هفته پیش یک کشتی اوکراینی را با 19 خدمه آن توقیف کرده‌اند گفتند که آنها به دنبال باج نیستند و تنها پول بار به سرقت رفته آنها به دست صاحب کشتی اوکراینی را می‌خواهند.

تاجران لیبیایی: کشتی اوکراینی را در مقابل سرقت صاحب کشتی توقیف کرده‌ایم

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، تاجران لیبیایی از پنجشنبه هفته پیش یک کشتی اوکراینی را که در بندر بنغازی در شرق لیبی لنگر انداخته بود توقیف کردند.

تاجران لیبیایی می‌گویند این کشتی که حامل خودروهای وارداتی است در واکنش به دزدی شرکت مالک کشتی از خودروهای وارداتی آنها که مبلغ آن بالغ بر 15 میلیون دلار می‌شود، توقیف شده است.

مفتاح البرعصی از جمله تاجرانی که این کشتی اوکراینی را توقیف کرده‌اند به خبرگزاری فرانسه گفت: این کشتی متعلق به یک شهروند اوکراینی است که ماه مارس گذشته بار خودروهای وارداتی 25 تاجر لیبی را دزدیده و به بندر اودیسا اوکراین منتقل کرده است.

وی افزود: تاجران لیبیایی تا زمانی که مالک کشتی مبلغ 15 میلیون دلار که بهای خودروهای دزدیده شده است ندهد کشتی اوکراینی و 19 خدمه آن را آزاد نمی‌کنند.

البرعصی که خود را سخنگوی تاجران لیبیایی معرفی کرد گفت: این تاجران می‌بینند مقامات لیبی توجهی به این قضیه ندارند برای همین خودمان دست به کار شدیم اما در هر حال با خدمه کشتی در لیبی رفتار خوبی می‌شود.

پیش از این وزارت خارجه اوکراین اعلام کرده بود که این کشتی به دست دزدان دریایی ربوده شده و در مقابل آزادی آن باج درخواست شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول