اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رئیس جمهور آینده باید پروژه بهشت‌آباد را عملیاتی کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهره‌برداری از پروژه بهشت‌آباد طی مدت پنج سال به پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و رئیس جمهور آینده باید با استفاده از راهکار‌های اصولی این پروژه را عملیاتی کند.

رئیس جمهور آینده باید پروژه بهشت‌آباد را عملیاتی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت آب اصفهان یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها و خواسته‌های مردم است، اظهار کرد: دولت آتی باید در راستای اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های آبی اصفهان تلاش کند.

وی به فعالیت خیریه‌ها در زمینه‌های مختلف در شهرستان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر بیش از 15 خیریه در بخش‌های مختلف اشتغال، ازدواج، ورزش، رسیدگی به وضعیت بیماری‌ها و توجه به معلولان در سطح شهرستان اصفهان فعالیت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر 900 میلیارد تومان از درآمد شهرداری‌های سراسر کشور برای بیمه‌های ساختمانی به تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه طی هفته گذشته مراسم الحاق خوراسگان به شهر اصفهان برگزار شده است، اضافه کرد: با الحاق خوراسگان به شهر اصفهان 15 منطقه شهرداری در اصفهان وجود دارد.

حاج رسولیها با بیان اینکه در حال حاضر جریان آب در رودخانه زاینده‌رود متوقف شده است، تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت زاینده‌رود یکی از خواسته‌های مردم شهر اصفهان از مسئولان است و مسئولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب به وضعیت زاینده‌رود رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه به نظر نمی‌رسد که وضعیت کم‌آبی‌های موجود در اصفهان به زودی برطرف شود، افزود: مصرف بی‌حساب و کتاب آب و عدم برنامه‌ریزی برای زاینده‌رود از مهم‌ترین دلایل ایجاد وضعیت کم‌آبی‌ها در اصفهان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید به وضعیت پروژه‌های آبی استان اصفهان رسیدگی کند، گفت: بهره‌برداری از پروژه بهشت‌آباد طی مدت پنج سال به پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و رئیس جمهور آینده باید با استفاده از راهکار‌های اصولی این پروژه را عملیاتی کند و رسیدگی به وضعیت آب اصفهان به عنوان نخستین مطالبه مردم از رئیس جمهور آینده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی آلودگی‌های صوتی باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری اصفهان باید اعتبارات لازم را برای کاهش آلودگی‌های صوتی موجود در سطح شهر اختصاص بدهند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول