اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ارشاد قزوین:

برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی در قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری برنامه‌ ادبیات نمایشی رضوی هم‌زمان با شهریور ماه جاری در قزوین خبر داد.

برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی در قزوین برگزار می‌شود

مهدی رمضانی در حاشیه همایش تجلیل از فعالان فرهنگی بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به معرفی نفرات برتر در فعالیت‌های فرهنگی و هنری اظهار داشت: تقدیر از فعالان و چهره‌های شاخص فرهنگی به نوعی در ایجاد انگیزه و امید آنان به مشارکت در این عرصه‌ها کمک کرده و مؤثر است.

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: نگاه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین بر این است تا با انجام فعالیت‌های مؤثر بتوان کمیت آثار را به کیفیت تبدیل کرده و در سیاست‌گذاری‌ها موفق‌تر عمل کرد.

وی با تصریح اینکه ترویج فرهنگ ایثار جزو ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بوده و باید در تولیدات و محتواهای فرهنگی مورد عنایت قرار گیرد، عنوان کرد: چرایی و علل تزریق روح هنر بر انقلاب این است که با این ابزار می‌توان آموزه‌های متعالی را جهش داده و دوچندان کرد.

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به برگزاری جشنواره خوشنویسی خلیج فارس در قزوین اشاره کرد و افزود: همچنین مراسم بزرگداشت جایگاه عرفانی و فلسفی «آیت‌الله زر‌آبادی» امسال در قزوین برگزار می‌شود.

رمضانی از برگزاری جشنواره موسیقی در شهریور ماه در شهر قزوین خبر داد و متذکر شد: موسیقی کلاسیک قزوین در جشنواره موسیقی فجر سال 91 توانست رتبه نخست را به دست آورد که این مهم نتیجه توجه به موسیقی در قزوین بود که برای نخستین بار رقم خورد.

وی شهریور ماه را زمان برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگ رضونی در قزوین اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان با تعلیم اندیشه‌های فرهنگی جامعه را به سوی اثر‌بخشی در حوزه فرهنگ و هنر سوق داده و از آسیب‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/77005/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول