اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان عنوان شد

آمادگی کامل فرمانداری گچساران برای اشتغال‌زایی خانواده‌های زندانیان

فرماندار گچساران از آمادگی کامل فرمانداری این شهرستان در تعامل با سایر دستگاه‌ها برای اشتغال‌زایی خانواده‌های زندانیان سخن به میان آورد.

آمادگی کامل فرمانداری گچساران برای اشتغال‌زایی خانواده‌های زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی شامگاه چهارشنبه در جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان این شهرستان با تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان برنامه‌ای مرسوم و پر برکت بوده که نگاه ویژه مسئولان، مردم و خیرین را می‌طلبد.

وی با تقدیر از عملکرد حمایت از زندانیان گچساران افزود: ما مسئولان در طول سال یک روز آن هم در جشن حمایت از زندانیان شرکت می‌کنیم اما انجمن حمایت از زندانیان در طول سال در تلاش برای برطرف کردن مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های زندانیان هستند که این موضوع جای تقدیر دارد.

شفیعی با اشاره به پیشنهاد ایجاد تعاونی توسط خانواده‌های زندانیان و دریافت تسهیلات گفت: سال گذشته پیشنهادی مبنی بر ایجاد تعاونی توسط خانواده‌های زندانیان گچسارانی و پرداخت تسهیلات به آن‌ها توسط ما مطرح شد که متاسفانه به دلایل نامعلومی از این پیشنهاد استقبال نشد.

فرماندار گچساران با تکرار پیشنهاد خود ادامه داد: فرمانداری گچساران در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان و طرح‌های تولیدی به خانواده‌های زندانیانی که دارای طرح باشند، از طریق ادارات مربوطه تسهیلات پرداخت می‌کند.

شفیعی در ادامه ابراز داشت: انجمن حمایت از زندانیان گچساران باید فعالیت خود را بیشتر کند و تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیشتری در زمینه کمک به خانواده‌های زندانیان داشته باشد.

وی گچسارانی‌ها را دارای فرهنگ بالایی در زمینه کارهای خیر و کمک به افراد نیازمند دانست و گفت: فرمانداری گچساران آمادگی دارد در زمینه اطلاع‌رسانی به دیگر دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت نفت و آموزش و پرورش همکاری‌های لازم را با انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان به عمل آورد.

فرماندار گچساران از انجمن حمایت از زندانیان خواست تا فعالیت خود را در حوزه ادارات گچساران فعال‌تر کنند.

انتهای پیام/82014/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول