اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

کمک 70 میلیون تومانی برای آزادی زندانیان در آمل

فرماندار آمل گفت: در ماه رمضان امسال 70 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آمل فراهم شده است.

کمک 70 میلیون تومانی برای آزادی زندانیان در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در هفتمین سالگرد تاسیس مجمع خیرین شهرستان آمل با اشاره به اینکه شهرستان آمل همواره در کارهای خیر و کمک به نیازمندان پیشقدم بوده است، اظهار داشت: تنها در یک مورد در جشن رمضان آملی‌ها 600 میلیون تومان به این جشن کمک کردند.

وی با بیان اینکه 20 موسسه مردم نهاد در این شهرستان فعالیت می‌کنند، یادآور شد: این مجموعه‌ها عمدتا به دنبال امور خیریه و کمک به نیازمندان هستند.

اکبرزاده با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از کمک‌های کمیته امداد امام خمینی آمل در سال 91 به ایجاد اشتغال مددجویان اختصاص داشته است، افزود: در سال 91، 6 میلیارد و 200 میلیون تومان به امر اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان در امور خیریه به دنبال توانمندسازی نیازمندان است، گفت: فراهم کردن شغل مهم‌ترین دغدغه نیازمندان است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل با بیان اینکه در شب‌های گذشته انجمن حمایت از زندانیان آمل کمک 70 میلیون تومانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری کرده است، اظهار داشت: این میزان به جز تعهد 30 میلیون تومانی مجمع خیرین آمل برای آزادی این زندانیان است.

وی با تاکید بر اینکه انجمن معلولان توانای آمل نیز در یک گلریزان کمک‌های خوبی از سوی خیرین دریافت کرد، تصریح کرد: استفاده از خیرین در بخش‌های مختلف از شاخصه‌های مجموعه‌های خیریه در این شهرستان است.

انتهای ‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول