اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست "رمضان، خیران و رسانه" در یزد برگزار شد

نشست "رمضان، خیران و رسانه" با حضور خبرنگاران و روسای روابط عمومی ادارات استان یزد به میزبانی کمیته امداد استان در آستانه مقدس امامزاده سید جعفر (ع) برگزار شد.

نشست "رمضان، خیران و رسانه" در یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، این مراسم صبح امروز به منظور تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه در کمک‌رسانی به مجموعه کمیته امداد به عنوان خیران رسانه برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این مراسم اظهار داشت: یکی از رسالت‌های کمیته امداد در جامعه، اعتمادسازی است که این امر در سایه شفاف‌سازی عملکرد این نهاد حمایتی، میسر شده است.

محمد اکبری عنوان کرد: این اعتمادسازی در سایه فرهنگ‌سازی با همکاری اصحاب رسانه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه هویت، فرهنگ، تمدن و ارزش‌ها را تجلی بخشیدند و مباحث مهمی را در کمیته امداد رقم زدند.

اکبری با بیان اینکه کمیته امداد پیوند دهنده قلوب اغنیا و فقراست، تصریح کرد: در این پیوند مبارک، رسانه‌ها نقش موثری ایفا کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تاکید کرد: کمیته امداد مرهون تلاش خبرنگاران است و تاکنون نیز در سایه‌سار حمایت‌های رسانه‌ها توانسته در این حجم اطلاع‌رسانی و امدادرسانی کند.

وی همچنین یادآور شد: کمیته امداد به دنبال تقویت مشارکت‌های مردمی است و در تلاشیم در کنار دولت، خود مردم را در فعالیت‌های کمیته امداد وارد کنیم.

اکبری تصریح کرد: مردم خود باید در مقوله اجتماعی نظیر فقرزدایی وارد شوند و با روحیه خیری خود مشکل فقر را از جامعه برطرف کنند.

وی خبرنگاران را نیز خیران فرهنگی نامید و افزود: کمیته امداد 45 سرفصل کاری دارد که این سرفصل‌ها باید توسط همین خیران فرهنگی معرفی و به مردم اطلاع‌رسانی و مشارکت آنها جلب شود.

اکبری، خبرنگاران را سفیران فرهنگی کمیته امداد خواند و تاکید کرد: به کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه، شبکه‌های مردمی را تقویت خواهیم کرد.

معاون برنامه ریزی استاندار یزد نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در این مراسم، عمل صالح را ماندگارترین اقدام هر فرد حتی پس از مرگش خواند.

محمدرضا بابایی اظهار امیدواری کرد: همه مردم با انجام عمل صالح، ضمن کمک به تعالی جامعه، از حسنات عمل صالح نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2464/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول