اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

شاخص‌های توسعه شهری از زبان "بهترین" شورای شهر بیرجند

مهدی بهترین منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی بیرجند در بیان بهترین شاخصه‌های توسعه شهر بیرجند گفت: شورا باید استقلال داشته باشد و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

شاخص‌های توسعه شهری از زبان "بهترین" شورای شهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی بهترین ظهر امروز در نشست خبری خبرگزاری فارس با بیان اینکه 22 سال است در مسئولیت‌های مختلف اجرایی فعال هستم، اظهار کرد:

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیوند مردم با شورا  اظهار کرد: دل رسانه پر از دغدغه‌های مردم است، زیرا اصحاب رسانه می‌توانند برنامه‌های شورا را نظارت و پیگیری کنند.

شورا باید استقلال داشته باشد

منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی بیرجند با بیان اینکه پنج محور را در برنامه‌های خود اعلام کردم، تصریح کرد: اصلاح قوانین شهر و شهرداری یکی از آن محورها است.

بهترین با بیان اینکه شوراها باید استقلال داشته باشند، اذعان داشت: آنها باید دارای شخصیت حقوقی مستقل باشند.

وی دفاع از حقوق شهروندی را یکی دیگر از محورهای برنامه‌های خود عنوان کرد و متذکر شد: امور مردم در شهرداری باید شفاف‌سازی شده و عدالت در پرداخت بین مردم رعایت شود.

بایداز تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد

منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی زیر نظر شورای شهر باید تقویت شود، یادآور شد: با توجه به اینکه بیرجند یکی از شهرهای فرهنگی کشور محسوب می‌شود، می‌توان از تمام ظرفیت‌های آن برای فعال کردن کمیسیون‌ها استفاده کرد.

بهترین با اشاره به بودجه فعلی که در اختیار شوراها است، افزود: عدالت در پرداخت مهمترین اصل در صرف بودجه‌های دریافتی است.

وی با بیان اینکه برای احترام به حقوق شهروندی نیاز به اطلاع‌رسانی و بسترسازی وجود دارد، اضافه کرد: احترام به حقوق فردی و اجتماعی نیز باید در جامعه تمرین شود.

مشکل کمبود پزشک نیاز به آسیب‌شناسی دارد

منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی بیرجند با بیان اینکه در شهر بیرجند امکانات آسایشی برای پزشکان فراهم نشده است، گفت: بیشتر پزشکان بعد از گذراندن یک دوره در این شهر به شهرهایی با امکانات رفاهی بیشتر مراجعت می‌کنند.

بهترین پزشکان خانواده را در این شهر کم دانست و ادامه داد: باید این مشکل در شهر آسیب‌شناسی شود.

وی با بیان اینکه مکان‌یابی مسکن مهر در بیرجند درست نبوده است، خاطر نشان کرد: بهتر است بافت فرسوده تعمیر و مقاوم‌سازی شود.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول