اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازی در زمین/ هیجان در سکوها

آخرین نتایج والیبال خراسان جنوبی/ گرمی هوا جام رمضان را داغ‌تر کرد

بازی‌های والیبال جام رمضان در شهرهای مختلف خراسان جنوبی در حال برگزاری است و دیروز و امروز گرمی شدید هوا رقابت را داغ‌تر کرد.

آخرین نتایج والیبال خراسان جنوبی/ گرمی هوا جام رمضان را داغ‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسابقات جام رمضان که امسال در تعداد محدودی رشته ورزشی در حال برگزاری است این روزها با گرمی شدید هوا داغ‌تر هم شده است.

هیجان در سکوهای تماشاگران ورزشی در حال افزایش است و بازیکنان در زمین ورزشی رقابت جوانمردانه را به نمایش می‌گذارند.

 رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بیرجند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر با اشاره به مسابقات جام رمضان می‌گوید: در مسابقات جام رمضان امسال 24 تیم از ادارات، سازمان‌ها و بانک‌های استان شرکت دارند و در دو دسته یک و دو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

محمدرضا عرفی با بیان اینکه برگزاری این دوره از مسابقات توسط هیئت ورزش‌های همگانی با همکاری هیئت والیبال انجام می‌شود، اضافه کرد: مسابقات والیبال جام رمضان ادارات از 25 تیرماه سال جاری ‌آغاز شده و تا 17 مرداد ماه در سالن راهداران اداره کل راه وشهر سازی ادامه دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بیرجند با اشاره به استقبال خوب تماشاچیان از این مسابقات تصریح کرد: حضور هواداران تیم‌ها، زیبایی بازی‌ها را دو چندان کرده و شور و نشاطی در سکوها به چشم می‌خورد که خستگی روزانه را از بین می‌برد.

14 تیم اداری، نظامی و آموزشی به دیدار هم رفتند

عرفی با بیان اینکه تاکنون بیش از 36 بازی انجام شده، اذعان داشت: در دسته یک بازی‌ها 10 تیم حضور دارند که تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش بیرجند از دسته یک به مسابقات نیمه نهایی راه یافتند.

وی با اشاره به نتایج بدست آمده مسابقات والیبال جام رمضان افزود: در دور نخست مسابقات، تیم دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با نتیجه دو بر یک از سد تیم بانک ملی گذشت و تیم دانشگاه بیرجند نیز با نتیجه دو بر یک تیم مخابرات را مغلوب کرد.

سازمان زندان‌ها حریف یگان ویژه پاسداران نشد

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بیرجند با بیان اینکه تیم بانک رفاه استان با نتیجه دو بر صفر نتیجه را به تیم سازمان پارک‌ها واگذار کرد، اضافه کرد: در دور دوم مسابقات والیبال جام رمضان، تیم شرکت آب و فاضلاب استان با نتیجه دو  بر سه تیم قرارگاه محمد رسول الله(ص) را شکست داد و تیم یگان ویژه پاسداران با نتیجه دو  بر یک تیم سازمان زندان‌ها را مغلوب کرد.

عرفی از پیروزی تیم هلال احمر خبر داد و گفت: تیم سپاه انصارالرضا(ع) نتوانست حریف تیم جمعیت هلال احمر شود و نتیجه را دو بر یک واگذار کرد.

وی با بیان اینکه 14 تیم والیبال در دسته دو مسابقات جام رمضان حضور دارند، تصریح کرد: از این تعداد هفت تیم به مرحله بعدی راه یافتند که شامل تیم‌های والیبال آتش‌نشانی، جمعیت هلال احمر، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت توزیع برق منطقه‌ای، شرکت تاکسیرانی و اداره کل راه و شهرسازی می‌شود.

کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان از سد قرارگاه محمد رسول الله(ص)گذشت

وی با اشاره به دور سوم مسابقات والیبال ادارات استان اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقات تیم آموزش و پرورش بیرجند به مصاف تیم بانک کشاورزی استان رفت که با نتیجه دو  بر یک حریف خود را از میان برداشت و همچنین تیم کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان با نتیجه دو بر صفر تیم قرارگاه محمد رسول الله(ص) را مغلوب کرد.

انتهای پیام/69014/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول