اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

نخستین دوره پیکارهای موی‌تای جام رمضان در قم برگزار می‌شود

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های جام رمضان رشته موی‌تای در قم خبر داد.

نخستین دوره پیکارهای موی‌تای جام رمضان در قم برگزار می‌شود

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این رقابت‌ها قرار است از چهارشنبه دوم مردادماه بعد از ساعت افطار در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی میثم قم برگزار شود و شرکت کنندگان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در سه وزن برگزار می‌شود، اضافه کرد: ورزشکاران خوب و مستعدی در رشته ورزشی موی‌تای در قم فعالیت می‌کنند و تمام هدف ما این است که بتوانیم این رشته را به جایگاه خوب و درخور شأن خود برسانیم.

این مسئول با بیان اینکه از طریق آموزش در فکر توسعه این رشته هستیم، اضافه کرد: رشته ورزشی موی‌تای از جمله ورزش‌های زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی در کشور و هیئت‌های‌ انجمن‌های ورزشی در استان‌های مختلف محسوب می‌شود و در قم نیز جایگاه خوبی دارد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: امسال نخستین دوره آموزشی رشته ورزشی موی‌تای با حضور محمد آقاتوحیدی بنیانگذار سبک موی‌تای در ایران و علاقه‌مندان موی‌تای قم برگزار شد و نحوه برگزاری این دوره علاوه بر رضایت هیئت، انتظارات بنیانگذار سبک موی‌تای کشور را نیز برآورده کرد.

وی تصریح کرد: رشته‌های متعدد در قالب انجمن زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور فعالیت می‌کنند اما نزدیک به 13 رشته نیز در قم زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی هستند و در قالب انجمن فعالیت‌های خوبی در سطح استان قم دارند.

ساری یادآور شد: این رشته در قم علاقه‌مندان زیادی دارد و در کشور نیز فعالیت آن گسترده است، رشته موی‌تای در سطح کشور رقابت‌های مهم و معتبری دارد و ورزشکاران آن در سطح برون مرزی نیز برای ورزش کشور افتخارآفرین بوده‌اند.

وی ادامه داد: موی‌تای پیش از این به عنوان یکی از رشته‌های زیر مجموعه چندین فدراسیون ورزشی در کشور و هیئت‌ ورزشی در استان‌ها فعالیت کرده اما هم‌اکنون زیر پوشش این هیئت قرار دارد و سعی ما این است که با تمام توان و امکانات خود از ورزشکاران و مجموعه نیروی انسانی مرتبط با این رشته ورزشی به خوبی حمایت کنیم.

این مسئول گفت: علاوه بر رشته ورزشی موی‌تای در حال حاضر رشته‌های زیاد دیگری نظیر راگبی، کریکت، بیس‌بال، سافت‌بال، طناب‌کشی، فوتبال‌دستی، فلوربال، وودبال، دارت و... در این هیئت دارای ورزشکاران خوب و توانمندی که مستعد کسب عناوین موفق در مسابقات مختلف کشوری هستند، فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول