اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان شهرضا:

زندان شهرضا به لحاظ درمان معتادان در وضعیت مناسبی قرار دارد

رئیس اداره زندان شهرضا گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، زمینه ترک اعتیاد تمامی معتادان زندان شهرضا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و درمانی مهیا شده است.

زندان شهرضا به لحاظ درمان معتادان در وضعیت مناسبی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید رضا موسوی ظهر امروز در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شهرضا با بیان این مطلب اظهار کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود در حال حاضر حدود 600 نفر در زندان شهرضا دروان محکومیت خود را سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: به دلیل کمبود محسوس امکانات بهداشتی و فرهنگی امکان اجرای برنامه‌های مناسب در سطح زندان شهرضا مهیا نبود که با همکاری و تعامل خیران والامقام در طول یک سال گذشته زمینه افزایش خدمات و امکانات در این زندان ایجاد شده است.

رئیس اداره زندان شهرضا افزایش امکانات بهداشتی را از مهم‌ترین ملزومات ترک اعتیاد زندانیان برشمرد و افزود: بر همین اساس نسبت به احداث 10 حمام و 12 حلقه سرویس بهداشتی در این مکان اقدام شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در طول یک سال گذشته است و تاکنون زمینه بکارگیری 230 نفر از زندانیان با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی مهیا شده است.

موسوی با اشاره به اینکه در دوران گذشته حدود 80 درصد از زندانیان زندان شهرضا معتاد به مواد مخدر بودند، بیان کرد: با انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی و درمانی در حال حاضر صد درصد زندانیان به شکل کامل موفق به ترک اعتیاد شده‌اند.

در ادامه این مراسم معاون فرماندار شهرضا طی سخنانی با اشاره به اهمیت کمک رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف گفت: بدون شک رمز قبولی طاعات و عبادات انسان کمک رسانی و یاری رساندن به همنوعان است.

سیدحمید بحرینی ادامه داد: کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و مالی به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای موفقیت بشر در حوزه‌های مختلف زندگی دنیوی و اخروی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زندان شهرضا پذیرای زندانیان سه شهرستان است، گفت: برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد باید از ظرفیت خیران شهرستان‌های سمیرم و دهاقان نیز به شکل شایسته استفاده کنیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم مبلغ 500 میلیون ریال جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در زندان شهرضا جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/63011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول