اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

تحولات مثبتی در صبا انجام شده است/ شروع خوبی در لیگ خواهیم داشت

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تحولات خوبی در صبای قم صورت گرفته است و می‌خواهیم از همین هفته آغاز لیگ شروع خوبی داشته باشیم.

تحولات مثبتی در صبا انجام شده است/ شروع خوبی در لیگ خواهیم داشت

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال لیگ برتر 16 تیمی شده است و فشار بازی‌ها بیشتر از لیگ‌های قبل خواهد بود، قطعا رقابت‌های سختی را در فصل جدید پیش‌ رو داریم.

وی ادامه داد: شرایط به مراتب سخت‌تری را در رقابت‌های این فصل لیگ شاهد هستیم و در فصل جدید انتظارات از تیم ما بسیار بالا است، صبا یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های ادوار مختلف لیگ برتر محسوب می‌شود و همگان از این تیم که سه بار آسیایی شده انتظار راهیابی دوباره به لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را دارند.

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه شروع خوب در هر تورنمنتی بسیار مهم و در آینده یک تیم تاثیرگذار است، اضافه کرد: بازیکنان ما قطعا تا آخرین لحظات بازی مبارزه می‌کنند تا در نهایت با کسب بهترین نتیجه هفته نخست را پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: تیم ما در دیدارهای تدارکاتی به خوبی محک خورده است، بازیکنان به سطح مطلوبی از آمادگی رسیده‌اند و در بازی امشب با تمام توان خود مقابل ملوان بازی می‌کنند تا به یکی از اهداف خود که پیروزی در دیدارهای خانگی است دست یابیم.

بختیاری‌زاده که برای چهارمین فصل متوالی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم حضور دارد بیان داشت: جابه‌جایی‌هایی که در تیم انجام داده‌ایم مطمئنا جواب خواهد داد و بازیکنان ما اگر از موقعیت‌های خود استفاده خوبی داشته باشند هفته اول را با نتیجه خوبی به پایان خواهیم برد.

وی یاد آور شد: به دلیل اینکه در سال جاری با ترکیبی نسبتا متفاوت نسبت به لیگ قبل در لیگ برتر دوره سیزدهم حضور داریم انتظارات از تیم ما بسیار بالاست و شرایط لیگ در رقابت‌های این فصل به دلیل اینکه 16 تیم در 30 هفته با یکدیگر رقابت می‌کنند بسیار سخت است.

مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم صبا، بیان داشت: این بازیکنان نفرات بسیار خوبی هستند که در کنار با تجربه‌های تیم قطعا می‌توانند امسال تیمی موفق را در مقابل دیگر تیم‌های لیگ برتری تشکیل بدهند.

صبای قم و ملوان بندر انزلی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 پنجشنبه سوم مرداد ماه در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول