اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجاتی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

تشریح برنامه‌های صبا در لیگ سیزدهم / فرود قوی‌سپید در قم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم از مشخص شدن زمان نخستین دیدار این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

تشریح برنامه‌های صبا در لیگ سیزدهم / فرود قوی‌سپید در قم

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، فصل جدید معتبرترین رده فوتبال باشگاهی کشور یعنی جام خلیج فارس از دوم مرداد ماه رسما آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امسال سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به انجام می‌رسد و بر خلاف چند دوره گذشته، دو تیم از لیگ برتر کم شده‌اند و لیگ سیزدهم با حضور 16 تیم به شکل دوره‌ای برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: صبا به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ سیزدهم کادر فنی و بازیکنان خوبی انتخاب کرده و مدت‌ها است که در تمرینات و برنامه‌های آماده سازی به سر می‌‌برد تا از هر نظر به شرایط ایده‌ال دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: لیگ 16 تیمی قطعا لیگ فشرده و سختی خواهد بود اما تیم صبا با توجه به حضور 10 ساله در ادوار 13 دوره‌ای مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شخصیت و جایگاه بالایی در بین تیم‌های لیگ برتری دارد و یکی از تیم‌های موفق این فصل خواهد بود.

نجاتی در ادامه به دیدار صبای قم در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: تیم فوتبال صبای قم در نخستین گام از مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه به مصاف ملوان بندر انزلی می‌رود.

وی یاد آور شد: همانگونه که علاقمندان به فوتبال می‌دانند و بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ سیزدهم هستند، بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدارهای سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه دوم مرداد ماه آغاز می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم طبق این برنامه گفت: تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود از فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 پنجشنبه سوم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به میدان می‌رود.

نجاتی در پایان به برنامه دیگر دیدارهای صبای قم در هفته‌های آغازین فصل جدید لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و اظهار داشت: تیم صبای قم در هفته‌های دوم تا چهارم به ترتیب در ورزشگاه شهید دستگردی تهران با تیم نفت، در ورزشگاه یادگار امام قم با تیم فولاد خوزستان و در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران با تیم استقلال مسابقه خواهد داد.

انتهای پیام/78002/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول