اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه‌های مازندران:

پیرغلام هرگز عصبانی نمی‌شود

استاد حوزه و دانشگاه‌های مازندران گفت: پیرغلام نباید هرگز در زندگی عصبانی شود.

پیرغلام هرگز عصبانی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل جمال‌الدینی چهارشنبه‌شب در نخستین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی بابل در مرقد علامه سعیدالعلما بابل اظهار داشت: وصل شدن به درگاه حسین ماجرایی غیر از شنیده‌هایی دارد که تاکنون نقل شده است. 

وی افزود: تمام هم و غم اهل بیت (ع) این بود که در موقعیت‌های مختلف سعی داشتند به مردم بفهمانند که حسین (ع) منحصر به فرد بوده و با دیگران فرق دارد. 

استاد حوزه و دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه دعا کردن بدون توسل به اهل بیت حسین (ع) منجر به تقرب نخواهد شد، اذعان داشت: انسان خلیفة‌الله در زمین است، اما حجب ظلمانی همچون زهر کشنده‌ای انسان را از مقام الهی دور کرده است. 

این استاد حوزه و دانشگاه در مازندران تصریح کرد: دروغ، تهمت، شهوت، لقمه حرام و تکبر ثمره حجب ظلمانی است و تنها با عبور از این مرحله می‌توان به حجب نورانی رسید. 

وی اذعان داشت: برای عبور از حجب ظلمانی اگر خالصانه پیشانی بر کف خاک حسین بگذارید، همه حجاب‌ها را می‌درد، چراکه امام حسین همه چیز خود را تقدیم خدا کرد و خدا هم همه چیز به او عنایت فرمود.

استاد حوزه و دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه عدم خلوص شیعیان سبب شده تا ارمنی‌ها بیشتر مورد عنایت ائمه (ع) باشند، متذکر شد: ارمنی‌ها مرده می‌آورند و زنده می‌برند ما هنوز هم در خانه اول هستیم.

انتهای پیام/86009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول