اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر زندان شهرستان بیجار خبر داد

کمک 35 میلیون تومانی مردم بیجار در جشن گلریزان

مدیر زندان شهرستان بیجار گفت: نیکوکاران شهرستان بیجار در جشن گلریزان رمضان امسال مبلغ 35 میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کردند.

کمک 35 میلیون تومانی مردم بیجار در جشن گلریزان

محمدرضا عظیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار، به حضور گسترده مردم خیر بیجار در مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر نقد اشاره کرد و گفت: از کمک‌های مردمی امسال 35 میلیون تومان برای این امر نوع دوستانه جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 23 زندانی جرایم غیرعمد در زندان بیجار به سر می‌برند گفت: امید است بتوان در راستای آزادسازی زندانیان تمامی مبالغ مورد نیاز را فراهم کرد.

وی بیان کرد: برای آزادسازی این تعداد زندانی 500 میلیون تومان نیاز است.

عظیمیان خاطرنشان کرد: از رمضان سال گذشته تاکنون 32 زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان بیجار با بدهی 644 میلیون تومان آزاد شده‌اند که هزینه یاد شده از محل کمک‌های مردمی و کمک‌های ستاد دیه استان و مرکز پرداخت شده است.

وی هدف در سیستم قضایی را بر مبنای احقاق حقوق حق و ایجاد آرامش و امنیت هر چه بیشتر در جامعه دانست و تصریح کرد: در مجموعه قضایی کشور با عناوین حقوقی و کیفری روبرو هستیم که در بحث حقوقی یکی از مسائلی که مورد توجه است جرائمی چون مهریه، نفقه و تصادف و چک غیر کلاهبرداری است که باید با در نظرگرفتن اجرای قانون و رساندن حق به فرد متضرر شده فرد محکوم را نیز کمک کرد.

این مسئول اجرای کار خیر و نیکو را از تلاش‌های ائمه و معصومین برشمرد و در خصوص فعالیت‌های اجرا شده گفت: امامان معصوم در زمان هدایتگری مردم در روزهای جمعه به وضعیت زندانیان رسیدگی می‌کردند و حتی خانواده‌های این دسته از جامعه نیز مورد توجه بوده‌اند و این حرکتی که امروز در بحث جمع‌آوری کمک برای زندانیان غیرعمد صورت می‌گیرد کار شایسته و سمبل کار انبیاء است.

انتهای پیام/79015/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول