اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشنامه امام حسین (ع) در نمایشگاه قرآن و عترت قم عرضه شد

مدیر عامل موسسه فرهنگی اندیشه از عرضه دانشنامه امام حسین(ع) در نمایشگاه قرآن و عترت قم خبر داد.

دانشنامه امام حسین (ع) در نمایشگاه قرآن و عترت قم عرضه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مجتبی مطهری افزود: این نرم‌افزار چند رسانه‌ای شامل بخش‌های مختلفی چون زندگی با 89 مدخل، عاشورا با 166 مدخل، رجال با 723 مدخل، حرم با 24 مدخل، کلام با 42 مدخل و فقه با 13 مدخل است.

وی مدایح و مراثی، جغرافیا، شجره‌نامه، فرهنگ‌نامه، مقالات برگزیده، کتاب‌شناسی، مقاله شناسی و رسانه را از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار عنوان کرد که در بخش رسانه 300 قطعه صوت، 500 قطعه تصویر و 25 قطعه فیلم قرار داده شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی اندیشه ولادت، امامت، هجرت، شهادت، شهیدان، اسیران، دولتمردان، سپاهیان دشمن، مسیر حرکت، خط زمان، جغرافیای تاریخی و سرزمین‌ها را از دیگر موضوعات ارائه شده در نرم‌افزار دانشنامه امام حسین(ع) ذکر کرد.

مطهری با اشاره به سابقه 13 ساله این موسسه و تولید 53 نرم‌افزار افزود: مسافر کوچولو، فرهنگ لغات عربی، دخترانه و فریادرس از جمله تولیدات این مرکز است.

وی یادآور شد: نرم‌افزار فریادرس با موضوع امام زمان برای خانواده تولید شده و با در نظر گرفتن نیازهای همه سنین و افراد در یک خانواده طراحی و تهیه شده است.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مرداد ماه جاری در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا بوده و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول