اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت جودو خراسان‌رضوی مطرح کرد

ضرورت توجه به ظرفیت عظیم بانوان خراسانی در جودو

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی گفت: اگر از ظرفیت بانوان در رشته جودو حمایت‌های مالی و معنوی صورت گیرد به طور جدی می‌توان ادعا کرد که بانوان ما می‌توانند پیشتاز در این رشته باشند.

ضرورت توجه به ظرفیت عظیم بانوان خراسانی در جودو

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هوشنگ ولی‌پور عصر امروز در هشتمین نشست خبری هیئت‌های ورزشی خراسان‌رضوی در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: رسانه‌ها در سال‌های اخیر به طور چشمگیر در جذب جوانان به ورزش اثربخش بوده‌اند.

وی افزود: باید افزایش گرایش‌ها در تمام اقشار جامعه تبدیل به یک فرهنگ شده و در درون جامعه نهادینه شود که این مسئله نیازمند تلاش یکایک افراد جامعه است.

ولی‌پور با ابراز خرسندی از کسب مدال طلای جواد محجوب در رقابت‌های بین‌المللی روسیه، تصریح کرد: اگرچه شاهد کم‌توجهی و ضعف در حمایت از نخبگان ورزشی جودو و مربیان آنان هستیم اما کسب این مدال انگیزه را برای حرکتی دوباره بیشتر کرد.

سرپرست هیئت جودو کوراش خراسان‌رضوی از عملکرد خود در چندین ماه اخیر یاد کرد و ادامه داد: تمام تلاش خود را در این مدت برای عملکرد مطلوب و قابل قبول کرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: جودو خراسان‌رضوی نیازمند تجربه، تخصص و کارآمدی جوانان بوده و از همین رو به جذب جوانان باید اهتمام ویژه داشت.

ولی‌پور از توانمندی و ظرفیت‌ عظیم بانوان خراسانی در رشته جودو یاد کرد و اذعان داشت: اگر از ظرفیت بانوان در رشته جودو حمایت‌های مالی و معنوی صورت گیرد به طور جدی می‌توان ادعا کرد که بانوان ما می‌توانند پیشتاز در این رشته باشند.

سرپرست هیئت جودو کوراش خراسان‌رضوی گفت: تصمیم گرفته‌ایم پنج تیم را در رده سنی نونهالان در لیگ منطقه‌ای کشور شرکت‌ دهیم و به نوعی می‌توان گفت که با این اقدام تصمیم به استعدادیابی و پشتوانه‌سازی نونهالان مستعد داریم.

به گفته ولی‌پور باید با شناسایی نخبگان، آنان را با حمایت پرورش داد تا به این وسیله نتایج مثبت و درخشان در کارنامه ورزشی کشور را شاهد باشیم.

انتهای پیام/70001/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول