اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

المیادین: اتحادیه اروپا به ارتباط با حزب‌الله نیاز دارد/ حفظ کانال‌های ارتباطی با شاخه سیاسی

اتحادیه اروپا تلاش دارد ارتباط با شاخه سیاسی حزب‌الله را از دست ندهد؛ چراکه به کانال‌های ارتباطی با این جنبش نیاز دارد.

المیادین: اتحادیه اروپا به ارتباط با حزب‌الله نیاز دارد/ حفظ کانال‌های ارتباطی با شاخه سیاسی

به گزارش مانیتورینگ خبرگزاری فارس، ‌اتحادیه اروپا دیروز در اقدامی سیاسی تحمیل شده از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از اینکه بیش از یک ماه برای متقاعد کردن کشورهای مخالف با درج نام حزب الله لبنان در لیست ترور این اتحادیه شکست خورده بود، در نهایت شاخه نظامی این حزب را در لیست ترور خود قرار داد، ‌این اقدام اتحادیه اروپا واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت که شامل استقبال آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورها و گروه‌های وابسته به محور غرب و نارضایتی و اعتراض کشورها و گروه‌های حامی مقاومت اسلامی در منطقه شد.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد، «این تصمیم اتحادیه اروپا که در ادامه اقدامات غرب در محکوم کردن مقاومت علیه اسرائیل، اتخاذ شده در راستای سیاست‌های آمریکا پس از 11 سپتامبر قرار دارد.»

این شبکه با اشاره به اینکه طرح اتحادیه اروپا علیه حزب‌الله توسط انگلیس و با کمک فرانسه و هلند عملی شد، تصریح کرد که غرب مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی را به مثابه تروریسم تلقی می‌کند.

در حالی روز گذشته اتحادیه اروپا شاخه نظامی حزب‌الله را در لیست سیاه قرار داده است که مقامات این اتحادیه تاکید دارند که با شاخه سیاسی حزب‌الله همچنان ارتباط خواهند داشت.

المیادین با اشاره اینکه هدف از این تقسیم بندی شکاف ایجاد کردن در میان حزب الله است، تصریح کرد که این تاکتیک اروپایی‌ها برای حفظ کانال‌های ارتباطی با حزب‌الله برای رایزنی درباره تحولات لبنان و منطقه است.

این شبکه تصریح کرد که اروپایی‌ها با توجه به نیاز به ارتباط با حزب‌الله تلاش می‌کنند که شاخه سیاسی را تحریم نکنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول