اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سفیر اتحادیه اروپا در لبنان:

با دولت لبنان متشکل از حزب‌الله همکاری می‌کنیم/ تجدیدنظر در تصمیم هر ۶ ماه یک بار

سفیر اتحادیه اروپا در لبنان با اشاره به اینکه تصمیم اتحادیه در درج شاخه نظامی حزب‌الله هر شش ماه مورد تجدید نظر قرار می‌گیرد، گفت: این اتحادیه با دولت متشکل از حزب‌الله همکاری خواهد کرد.

با دولت لبنان متشکل از حزب‌الله همکاری می‌کنیم/ تجدیدنظر در تصمیم هر ۶ ماه یک بار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از الشرق الجدید، آنجلینا ایخهورست سفیر اتحادیه اروپا در لبنان از گفت‌وگوهای بین گروه‌های سیاسی در لبنان استقبال کرده و ابراز امیدواری کرد که این گفت‌وگوها به برقراری ثبات در کشور منتهی شود.

وی بعد از دیدار با عدنان منصور وزیر خارجه لبنان برای بررسی تصمیم جدید اتحادیه اروپا در درج شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در لیست ترور خود گفت که اتحادیه اروپا هر شش ماه یک بار در این تصمیم تجدید نظر می‌کند.

ایخهورست ارتباط اتحادیه اروپا با تمامی گروه‌های لبنانی را عمیق خواند و تاکید کرد که فعالیت یونیفل نیز با هماهنگی تمامی گروه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حمایت اتحادیه اروپا از فعالیت‌های تمام سلام گفت: ما با دولت کنونی کار می‌کنیم و با دولت آینده نیز که نماینده همه گروه‌ها خواهد بود، کار خواهیم کرد، حتی اگر حزب الله نیز در آن مشارکت داشته باشد. ما بین شاخه سیاسی و شاخه نظامی این حزب تفاوت قائلیم. ما از اشخاص صحبت نمی‌کنیم بلکه از شاخه نظامی این حزب سخن می‌گوییم.

سفیر اتحادیه اروپا اشاره کرد که عدنان منصور وزیر خارجه لبنان در این دیدار نگرانی خود را از این تصمیم اتحادیه اروپا به وی ابلاغ کرده و وی این نگرانی را به اتحادیه منتقل خواهد کرد، وی تاکید کرد که اعلام رسمی این تصمیم روز پنج شنبه آینده خواهد بود و هیچ نامی از اشخاص در آن ذکر نمی‌شود؛ بلکه شاخه نظامی حزب‌الله در این لیست قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول