اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد

جشنواره سرود رضوی در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری جشنواره سرود رضوی در یزد به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبر داد.

جشنواره سرود رضوی در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بهرام عبدالحسینی در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشنواره سرود رضوی اظهار داشت: اداره ارشاد استان یزد از این جشنواره حمایت خواهد کرد و همکاری‌های لازم را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عمل می‌آورد.

وی خواستار مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان یزد در هرچه باشکوه برگزار شدن جشنواره سرود رضوی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین با اشاره به اینکه اداره ارشاد استان یزد در دهه کرامت جشنواره ملی فیلم رضوی را برپا می‌کند، یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های مختلف همراه با برنامه‌های جنبی و تخصصی آغاز به کار می‌کند.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی فیلم مستند و کوتاه رضوی یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فرهنگی و هنری کشور محسوب می‌شود که با تمام توان تلاش می‌کنیم جشنواره در شأن امام رضا(ع) در این استان برگزار شود.

عبدالحسینی افزود: جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به برگزیدگان این جشنواره جوایز نقدی و دیپلم افتخار اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در شهریور ماه سال جاری در سه بخش داستانی کوتاه، مستند کوتاه و مستند بلند برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره را 20 مرداد ماه اعلام کرد و گفت: اعلام آثار پذیرفته شدگان در بخش مسابقه جشنواره 10 شهریور ماه خواهد بود.

انتهای پیام/2464/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول