اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیجار خبر داد

نصب 15 ست ورزشی در پارک‌های بیجار / احداث دهکده توریستی در بیجار

شهردار بیجار از نصب بیش از 15 ست ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در بوستان‌های این شهر خبر داد.

نصب 15 ست ورزشی در پارک‌های بیجار / احداث دهکده توریستی در بیجار

سید ذبیح‌الله قمری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با اعلام این خبر اظهار داشت: این امر در راستای تجهیز بوستان‌های شهر بیجار به وسایل ورزشی و ترغیب شهروندان به انجام فعالیت‌های ورزشی برای افزایش شادابی و نشاط در بین افراد جامعه در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به علاقه وافر شهروندان بیجاری به ورزش‌های مختلف،  این شرایط مهیا و نصب میز پینگ پنگ، شطرنج، نصب وسایل ورزشی برای نوجوانان و دیگر موارد از برنامه‌های شهرداری است.

شهردار بیجار تجهیز این وسایل را ترویج فرهنگ استفاده از این وسایل و نگهداری صحیح آن‌ها برای شهروندان بیجاری عنوان کرد.

وی عنوان کرد: طی سال‌های گذشته این شهرداری با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان نسبت به تجهیز بوستان‌های سطح شهر به ست‌های مختلف ورزشی و یا تعمیر آن‌ها اقدام کرد و 80 درصد بوستان‌های شهر به این وسایل تجهیز شدند.

قمری در ادامه با اشاره به پروژه‌های کلان شهرداری بیجار طی دو سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: احداث پارک غدیر، احداث آتش‌نشانی شماره دو، بلوار و میدان امام علی (ع)، احداث پارک سراب و احداث میدان و بلوار خلیج فارس از جمله پروژه‌های کلان شهرداری بیجار است.

وی با بیان صریح این موضوع که بسیاری از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی با موانع و مشکلات مواجه و تقریباً لاینحل بودند که با پیگیری‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه فرماندار مرتفع شده و بسیاری از این طرح‌ها به مرحله اجرا درآمده است.

شهردار بیجار با اعلام این خبر که در شهریورماه جاری پروژه پارک الغدیر افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: احداث پارک 5,4 هکتاری الغدیر یکی از شاخص‌ترین کارهای شهرداری است که در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احداث پارک‌ کوهستان‌ شهید کریمی در کوه نسار

شهردار بیجار مهم‌ترین پروژه شهرداری بیجار را در سال 92 آماده‌سازی زیرساخت پارک‌ کوهستان شهید کریمی واقع در کوه نسار بیجار به طول 5,2 کیلومتر اعلام کرد و گفت: ایجاد چهار کمپ و 80 آلاچیق در این پارک‌ کوهستان طراحی شده است.

قمری خاطرنشان کرد: شهرداری برای احداث پارک کوهستان هیچ هزینه‌ای را متحمل نمی‌شود چراکه بر اساس دستور فرماندار تمامی ادارات در ساخت این پارک دخیل هستند.

وی همچنین از احداث دهکده توریستی در پارک زیبای سراب بیجار خبر داد و گفت: احداث پیست دوچرخه‌سواری، پیست اسکی، پیست اسب سواری و پاراگلایدر نیز در این شهر پیگیری می‌شود که اجرای این طرح عظیم نیازمند اعتبار کافی و همت مسئولین استان و شهرستان است.

شهردار بیجار در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری بدون همکاری و تعامل مردم ممکن نیست و در سایه همکاری و تعامل سازنده مردم با مجموعه می‌توان در زمینه ساخت شهری زیبا گام برداشت.

انتهای پیام/79015/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول