اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه

برنامه‌های هفته ملی مهارت در کرمانشاه تشریح شد

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه برنامه‌های گرامیداشت ششم مردادماه، روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و هفته ملی مهارت در استان کرمانشاه را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته ملی مهارت در کرمانشاه تشریح شد

فرشید امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بسط و گسترش مهارت‌آموزی و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه را عامل تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌ عنوان نهادی استراتژیک در رشد اقتصادی کشور انکارناپذیر است.

وی هفته ملی مهارت را فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی مطلوب عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و توانمندی‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: برنامه‌های این هفته را هر چه باشکوه‌تر برگزار می‌کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه آگاهی‌دهی به خانواده‌ها نسبت به اهمیت موضوع یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی در میان آحاد مردم و جوانان را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ملی مهارت در استان کرمانشاه خواند.

امیری با تاکید بر ارتقای جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی، معرفی نخبگان مهارتی، کارآفرینان برتر و نام‌آوران مسابقات ملی مهارت در برنامه‌های مختلف صدا و سیما، دیدار روسای مراکز با فرمانداران و ائمه جماعات شهرستان‌ها و تبیین عملکرد و توانمندی‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از جمله برنامه‌های هفته ملی مهارت است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان این‌که از مسئولان و نمایندگان مردم در خانه ملت برای بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در هفته مهارت دعوت شده است، تاکید کرد: این بازدیدها به ‌منظور آشنایی هر چه بیشتر با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای عموم آزاد است.

وی برپایی نمایشگاه از دستاوردهای کارآموزان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، زیباسازی مراکز، حضور نمادین کارآموزان و مربیان فنی و حرفه‌ای در نماز جمعه، سخنرانی رؤسای مراکز شهرستان‌ها قبل از خطبه‌های نماز جمعه با هدف ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به یادگیری آموزش‌های فنی و مهارتی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

امیری با اشاره به موفقیت غرورآفرین جوانان تیم ملی مهارت در چهل و دومین مسابقات مهارت و کسب مقام چهارم جهانی، تصریح کرد: این پیروزی مقتدرانه برای کشور بسیار ارزشمند است و نگاه ویژه مسئولان را نسبت به اهمیت موضوع مهارت‌آموزی می‌طلبد.

انتهای پیام/2700/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول