اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور روحانیون اداره اوقاف شهرکرد خبر داد

اجرای طرح حفظ قرآن کریم به صورت گسترده در شهرکرد

مسئول امور روحانیون اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد گفت: طرح حفظ قرآن کریم در ماه مبارک رمضان بصورت گسترده در شهرکرد در حال انجام است.

اجرای طرح حفظ قرآن کریم به صورت گسترده در شهرکرد

حجت‌الاسلام یونس گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان دارای حرمت و احترام فراوانی است و باید حرمت آن در همه شرایط حفظ شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان، گفت: مشارکت و حضور مبلغان دین مبین اسلام در طرح نشاط معنوی، اجرای طرح جز خوانی قرآن با حضور قاری مصری از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

گرجی با بیان اینکه اگر جوانان با قرآن مأنوس شوند قطعاً به بیراهه نخواهند رفت، عنوان کرد: در جامعه قرآنی ناهنجاری‌ها به‌صورت کلی وجود ندارد چون اتصال به وحی الهی و حلاوت ذکر وجود دارد.

مسئول امور روحانیون اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد با اشاره به تاثیرگذاری برنامه‌های قرآنی در کشور، متذکر شد: حفظ، تدبر و عمل به قرآن باید در زندگی روزمره افراد جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به نقش بسیار موثر سازمان‌های مردم نهاد در تولید فرهنگ و مقابله با تهاجمات فرهنگی، اذعان داشت: مراکز قرآنی محلات و مناطق نقش بسیار پررنگ‌تری از نهاد‌ها و مراکز فرهنگی دولتی در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی دارند.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول