اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لنده خبر داد

حضور 75 درصدی دانش‌آموزان در آزمون طرح ملی حفظ قرآن

کارشناس قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لنده گفت: در آزمون طرح ملی حفظ قرآنف امسال بیش از 75 درصد از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شرکت کردند.

حضور 75 درصدی دانش‌آموزان در آزمون طرح ملی حفظ قرآن

سید عنایت اله سیروس در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در لنده، با اشاره به آغاز آزمون طرح ملی حفظ قرآن، اظهار داشت: طرح ملی حفظ قرآن از جمله طرح‌های ماندگاریی است که در آموزش و پرورش اجرایی شده است.

وی افزود: این طرح که در چند سال اخیر در آموزش و پرورش راه اندازی شده باعث گرایش دانش آموزان به حفظ قرآن شده و در این مورد پیشرفت خوبی داشته است.

کارشناس قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لنده گفت: بیش از 75 درصد از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این طرح شرکت کرده‌اند.

سیروس تصریح کرد: بیش از سه هزار دانش‌آموز تا کنون در این طرح حضور یافتند که احتمال می‌دهیم این مقدار نیز افزایش یابد. آزمون طرح ملی حفظ قرآن در دو مدرسه شهید فتحی و بنت الهدی و دارالقرآن شهر لنده در حال اجرا است.

کارشناس قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لنده یادآور شد: زمان برگزاری این طرح اگر قبل از شروع امتحانات دانش‌آموزان اجرا می‌شد مطمئناً دانش‌آموزان بیشتری در این طرح حضور می‌یافتند.

سیروس گفت: زمان نامناسب و تعطیلی مدارس باعث شده که قریب به 25 درصد دانش‌آموزان نتوانند در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/82013/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول