اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر:

خیران بهشهری 240 میلیون تومان در جشن رمضان تعهد کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: خیران شهرستان بهشهر در جشن رمضان 240 میلیون تومان برای کمک به مددجویان کمیته امداد تعهد کردند.

خیران بهشهری 240 میلیون تومان در جشن رمضان تعهد کردند

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به تعهد 240 میلیون تومانی خیران شهرستان بهشهر در جشن رمضان اظهار داشت: در این مراسم خیران تعهد کردند که کمیته امداد را برای حل مشکلات عدیده‌ای که مددجویان با آن مواجه هستند، کمک کنند.

وی با اعلام اینکه 156 میلیون تومان از این کمک‌ها به صورت نقدی در مراسم جشن رمضان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: بقیه این کمک‌ها نیز تا پایان ماه مبارک رمضان جمع‌آوری می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر از توزیع سبد کالایی نیز در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان بهشهری خبر داد و افزود: در مجموع 150 سبد غذایی در بین مددجویان بهشهری توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه درباره این طرح نیز گفت: در طول شب‌های ماه مبارک رمضان با محوریت کمیته امداد مدیران شهرستانی از خانواده‌‌های مددجو دیدار و سعی می‌شود بخشی از مشکلات این افراد حل شود.

عالیشاه با بیان اینکه از 50 خانواده در طول ماه مبارک دیدار می‌شود، یادآور شد: 50 سبد غذایی نیز در بین مددجویان توزیع می‌شود.

وی در پایان از همکاری بسیج سازندگی برای توزیع سبد غذایی تهیه شده کمیته امداد در بهشهر خبر داد و گفت: با همکاری بسیج سازندگی کمک‌های جمع‌آوری شده هر محله در همان محله در بین نیازمندان و مددجویان توزیع می‌شود.

 انتهای پیام/86003/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول