اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد مازندران خبر داد

تعهد 747 میلیون تومانی خیران مازندرانی در جشن رمضان

سخنگوی کمیته امداد مازندران از تعهد 747 میلیون تومانی خیران شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا و ساری در جشن رمضان خبر داد.

تعهد 747 میلیون تومانی خیران مازندرانی در جشن رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد مازندران، غلامرضا علیپور مدیر روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: جشن رمضان تاکنون در چهار شهرستان مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن رمضان تاکنون در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا و ساری اظهار داشت: این جشن توسط کمیته امداد استان با همکاری شبکه تبرستان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران از برگزاری این جشن در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: زمان پخش این برنامه 9 صبح از شبکه تبرستان به مدت 30 دقیقه است.

این مسئول با اعلام اینکه در جشن‌های رمضان برگزار شده خیران برای حل مشکلات معیشتی و مالی مددجویان تعهد کمک‌های مالی می‌کنند، خاطرنشان کرد: در مجموع در چهار شب برگزاری جشن نیکوکاری 747 میلیون تومان کمک مالی از سوی خیران تعهد شده است.

علیپور با اشاره به اینکه در شهرستان گلوگاه 85 میلیون تومان کمک از سوی خیران تعهد شده، اضافه کرد: 10 میلیون تومان از این کمک‌ها به صورت نقدی و 75 میلیون تومان نیز در قالب اهدای یک واحد آپارتمان به ایتام فاقد مسکن این شهرستان بوده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه در شهرستان بهشهر نیز 240 میلیون تومان از سوی خیران تعهد شده، تصریح کرد: 156 میلیون تومان از این کمک‌ها به صورت نقدی در مراسم جشن رمضان جمع‌آوری شده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در شهرستان نکا نیز جشن رمضان برگزار شده، خاطرنشان کرد: در این جشن نیز 102 میلیون تومان کمک مالی از سوی خیران نکایی تعهد شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشن رمضان در مرکز مازندران متذکر شد: 320 میلیون تومان نیز از سوی خیران ساروی برای حل مشکلات مددجویان تعهد شده است که امیدواریم تمامی این تعهدها عملی شود.

علیپور در پایان تاکید کرد: تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در طول ماه مبارک رمضان در بین مددجویان و نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/86003/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول