اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد

ارائه 637 مورد وام خوداشتغالی به مددجویان

مدیر کمیته امداد ملایر از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد ملایر با نام بازارچه رمضان در بوستان سیفیه ملایر و ارائه 637 مورد وام خوداشتغالی به مددجویان خبر داد.

ارائه 637 مورد وام خوداشتغالی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: دومین نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد با 32 غرفه با محوریت خودکفایی و اشتغال خانواده‌ها برگزار شده است.

وی غرفه‌های نمایشگاه را شامل غرفه‌ فروش، انواع پوشاک، محصولات فرهنگی، مبل و منبت و مصنوعات چوبی، غرفه مواد غذایی و شیرینی‌جات، خشکبار و... برشمرد.

مدیر کمیته امداد ملایر ابراز داشت: همچنین شش غرفه مربوط به کمیته امداد شامل غرفه طرح اکرام و ایتام، زکات و شناسایی آن به مردم، تأمین جهیزیه و مسکن، غرفه بهداشت و خدمات درمانی و مشارکت‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز این نمایشگاه با 22 غرفه برای نخستین بار در ملایر برگزار شد که با استقبال خوب مردم مواجه بود.

کولیوند با بیان اینکه امسال 10 غرفه به غرفه‌های نمایشگاه اضافه شده است، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود استقبال مردم از این نمایشگاه بهتر از سال گذشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف شناسایی توانمندی‌های افراد زیر پوشش دایر شده است، ابراز داشت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد موفق به ایجاد این نمایشگاه شده‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر افزود: نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر از 31 تیر تا چهارم مردادماه سال جاری به مدت پنج روز از ساعت 19 تا یک بامداد آماده بازدید علاقمندان است.

وی در ادامه از پرداخت یک‌هزار 119 وام خوداشتغالی با مبلغ 60 میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد در ملایر در سال گذشته خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری نیز 637 مورد وام خوداشتغالی با مبلغ 36 میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.

کولیوند به برنامه‌های کمیته امداد ملایر در ماه مبارک رمضان پرداخت و تصریح کرد: با کمک اداره اوقاف و امور خیریه و خیرین شهرستان ملایر امسال تعداد 18 هزار نفر از سفره‌های افطاری ماه مبارک رمضان در ملایر بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: اطعام‌دهی از اول ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

کولیوند از اجرای طرح حامی‌یابی برای یک هزار و 200 نفر از ایتام شهرستان ملایر در ماه رمضان خبر داد و عنوان داشت: همچنین حامی‌یابی طرح محسنین نیز برای 213 نفر در حال انجام است.

وی از اعزام سه تیم از کمیته امداد ملایر به استان تهران در راستای طرح حامی‌یابی برای ایتام خبر داد و گفت: جمع‌آوری زکات فطریه، توزیع کیسه‌های غذایی بین افراد نیازمند و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم فلسطین در قالب «هر ایرانی یک هزار تومان» از دیگر خدمات کمیته امداد ملایر در راستای خدمات‌رسانی به افراد نیازمند در ماه رمضان است.

انتهای پیام/89013/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول