اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد:

احداث 15 هزار واحد مسکن مددجویان در استان‌های کشور آغاز شد

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) از آغاز احداث 15 هزار واحد مسکن مددجویان در سطح استان‌های کشور طی امسال خبر داد.

احداث 15 هزار واحد مسکن مددجویان در استان‌های کشور آغاز شد

قادر صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد برنامه این نهاد برای امسال به منظور تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را 50 هزار واحد مسکونی اعلام کرد.

وی افزود: اجرای تمامی این پروژه‌ها به تدریج آغاز خواهد شد که بخشی از مشکلات مسکن مددجویان با اجرا و تکمیل این واحدها برطرف خواهد شد.

صمدی با تاکید بر همکاری بانک‌ها به منظور ارائه تسهیلات مسکن مددجویان این نهاد تصریح کرد: اگر بانک‌ها تسهیلات موردنیاز را در اختیار کمیته امداد قرار دهد، این پروژه‌ها تا پایان امسال تماماً تحقق خواهد یافت.

وی شمار واحدهای مسکونی که تاکنون توسط این نهاد در سطح مناطق شهری و روستایی کشور اجرا و تحویل مددجویان شده است را 250 هزار واحد مسکونی عنوان کرد و گفت: 180 هزار واحد از این تعداد صرفاً طی هفت سال گذشته اجرا و در اختیار مددجویان گذاشته شده است.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: براساس برنامه این نهاد، اولویت‌های اصلی ساخت و تحویل مسکن مددجویی با ایتام و مددجویان مناطق محروم و همچنین زنان سرپرست خانوار است.

انتهای پیام/63002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول