اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان تأکید کرد

بهره‌برداری از کانال‌های آبیاری سد رئیسعلی دلواری

فرماندار دشتستان بر لزوم بهره‌برداری از کانال‌های آبیاری سد رئیسعلی دلواری تأکید کرد.

بهره‌برداری از کانال‌های آبیاری سد رئیسعلی دلواری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: توجه به همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دشتستان از مهم‌ترین عوامل توسعه این شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه توسعه کشاورزی سبب توسعه پایدار دشتستان می‌شود، افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم دشتستان صنعت کشاورزی است و برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی دشتستان زمینه لازم برای توسعه پایدار این شهرستان را ایجاد می‌کند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های آبیاری از مهم‌ترین نیازهای کشاورزی شهرستان دشتستان است و در سال‌های اخیر در قالب برنامه‌های دولت خدمت‌گذار اقدامات ارزشمند و مهمی در این خصوص شاهد بوده‌ایم.

خرمی بر لزوم بهره‌برداری از کانال‌های آبیاری سد رئیسعلی دلواری تأکید کرد و بیان داشت: احداث و بهره‌برداری از کانال‌های آبیاری در اراضی کشاورزی سد رئیسعلی دلواری و توسعه تجهیزات کانال‌های آبیاری در مناطق مختلف دشتستان از اقداماتی است که با مشارکت همه‌جانبه مسئولان تحقق یافته است.

فرماندار دشتستان یادآور شد: برنامه‌ریزی به‌منظور رفع دغدغه‌های مردم در روند آبیاری نخیلات از مسائل مهمی است که باید صورت پذیرد و مسئولان شهرستان دشتستان نیز با تمام توان برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی و تلاش خواهند کرد.

خرمی با تأکید بر اینکه خرما معیشت مردم دشتستان را تأمین می‌کند، عنوان کرد: در محدوده شهرستان دشتستان بالغ بر 4.5 میلیون اصله نخل وجود دارد و بخش مهمی از معیشت مردم شهرستان دشتستان از طریق خرما تامین می‌شود.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول