اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

نصب 4 هزار علمک گاز در آبپخش

شهردار آبپخش از نصب چهار هزار علمک گاز در آبپخش خبر داد.

نصب 4 هزار علمک گاز در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: بهبود وضعیت شهری آبپخش مأموریت مهمی است که در سال‌های اخیر شهرداری در عرصه‌های مختلف به این مسئله توجه داشته است.

وی افزود: گسترش و توسعه زیرساخت‌های عمران شهری از اقدامات ارزشمندی است که با توجه به منابع و اعتبارات مالی شاهد برنامه‌ریزی دقیق و ارائه خدمات حداکثری در هر سه شهرک درواهی، قلایی و بهرام‌آباد بوده‌ایم.

موسوی خاطرنشان کرد: شهرک درواهی بیشترین جمعیت شهری را به خود اختصاص داده و در برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی 50 درصد اعتبارات به این شهرک، 25 درصد به شهرک بهرام‌آباد و 25 درصد به شهرک قلایی اختصاص می‌یابد.

شهردار آبپخش با اشاره به اجرای 15 پروژه عمران شهری در آبپخش بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 15 پروژه عمرانی به‌صورت متوازن و براساس عدالت شهری در شهرک‌های سه‌گانه آبپخش عملیاتی و اجرایی می‌شود.

موسوی در ارتباط با لکه‌گیری معابر شهری آبپخش عنوان کرد: اجرای طرح‌های لکه‌‎گیری معابر و خیابان‌های شهر آبپخش در سال گذشته با شتاب خوبی صورت گرفته و این طرح هم‌اکنون با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی از نصب چهار هزار علمک گاز در آبپخش خبر داد و افزود: در تمامی مناطق شهری آبپخش باید چهار هزار علمک نصب شود که تاکنون پیشرفت خیلی خوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم و نیازمند نصب 300 علمک دیگر در سطح شهر هستیم که پیگیری‌های فراوانی در این خصوص انجام داده‌ایم.

موسوی در پایان با تأکید بر ضرورت تشکیل کمیسیون بهداشتی در شهر آبپخش، یادآور شد: تشکیل کمیسیون بهداشتی از مسائل مهمی است که به‌منظور تحقق امور شهری باید برگزار شود و برگزاری این کمیسیون در آبپخش ضروری به‌نظر می‌رسد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول