اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی:

5 مرکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی افزوده شد

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: پنج مرکز ترک اعتیاد در این استان به مناسبت هفته بهزیستی افزوده شد.

5 مرکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی افزوده شد

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این مراکز ترک اعتیاد و نگهداری معتادان در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: با افزایش این تعداد شمار مراکز ترک اعتیاد خراسان شمالی به 126 مرکز افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این تعداد مراکز در قالب ترک اعتیاد دولتی و خصوصی در سطح استان به ارائه خدمات می‌پردازند.

یزدان‌پناه همچنین با اشاره به برگزاری 26 عنوان برنامه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در خراسان شمالی گفت: عمده این برنامه‌ها با رویکرد پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

وی برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی پیشگیری را از جمله برنامه‌های این مناسبت در استان عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اساس فعالیت‌های این شورا را پیشگیری از اعتیاد دانست و گفت: به طور حتم پیشگیری مقدم بر درمان اعتیاد است، از این رو در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

وی ارائه فعالیت‌های پیشگیری در محیط‌های آموزشی و اداری را از جمله اقدامات این شورا برای پیشبرد این برنامه‌ها برشمرد و یادآور شد: افزون بر این به مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان از ظرفیت مبلغان برای پیشگیری از اعتیاد استفاده می‌شود.

به گزارش فارس، بیش از نیمی از زندانیان خراسان شمالی مرتبط با مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/63002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول