اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مهمان‌نواز:

مشکلات موجود با تدبیر دولت منتخب به پایان برسد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلاتی که از سوی دشمنان برای تحت فشار قرار دادن نظام اسلامی ایجاد شده است، اظهار امیدواری کرد تا با تدبیر دولت منتخب این مشکلات به پایان برسد.

مشکلات موجود با تدبیر دولت منتخب به پایان برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ‌آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز بعد از ظهر امروز در دیدار مسئول امور استان‌های حزب اعتدال و توسعه گفت: البته دشمنان در مقابل حماسه‌ای که مردم حماسه ساز در 24 خرداد خلق کرده همچنان گیج هستند.

وی با اشاره به اینکه چند دهه از انقلاب اسلامی سپری‌ شده و خداوند متعال به انحای گوناگون این ملت را مورد امتحان قرار داده است، اظهار کرد: یکی از جلوه‌های این امتحان که با حماسه مردم در انتخابات رقم خورد، مشارکت بالا در انتخابات بود.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: هیچ‌گونه اکراه و اجباری در رای دادن مردم به کاندیدای خاصی ندیدیم و مردم به هر یک از کاندیداهایی که شورای نگهبان تایید کرده بودند، به فراخور رای دادیم.

وی از انتخابات 24 خرداد به عنوان انتخاباتی پاک، منزه و سالم یاد کرد و افزود: با وجود سیاه نمایی‌های دشمنان برای حضور کم‌رنگ مردم اما این انتخابات با مشارکت بالا و در کمال صحت و سلامت برگزار شد.

به گفته نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، انتخابات 24 خرداد به گونه‌ای برگزار شده که دشمنان هم بی مسئله و بی‌شائبه بودن آن اعتراف کردند.

وی بر تبعیت آحاد نسبت به انتخابات و رئیس جمهور منتخب تاکید کرد و افزود: آن‌هایی که به قانون پشت پا می‌زنند بی‌تردید در مسیر نظام اسلامی نیستند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار کرد: من به نوبه خود از تمامی برگزار کنندگان این انتخابات سالم و پرشور قدردانی و برای رئیس جمهور منتخب آرزوی توفیق داریم.

وی همچنین از آحاد مردم که از رهنمودهای رهبری تبعیت کرده و در این عرصه مهم مشارکت کردند، قدردانی کرد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: عظمتی که مردم در انتخابات اخیر خلق کردند، جلوه‌ای از حماسه سیاسی بوده که مردم با حضور خود تمام و کمال آن را محقق کردند.

وی همچنین خدمت گذاری به مردم به منظور رفع مشکلات و رفاه حال مردم را برشمرد و گفت: بی تردید با تلاش مسئولان آینده خوبی در انتظار نظام اسلامی است.

مسئول امور استان‌های حزب اعتدال و توسعه هم در این دیدار با اشاره به خلق حماسه مردم در 24 خرداد و انتخاب دکتر حسن روحانی اظهار کرد: ما هم به عنوان سرباز کوچکی آماده هرگونه خدمت‌گزاری به مردم و نظام اسلامی هستیم.

محسن راجی با اشاره به زحمات ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در ایام انتخابات گفت: اکنون در این استان حضور یافته تا از زحمات افرادی که در این عرصه مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر شود.

وی همچنین سلام رئیس جمهور منتخب و اعضای ستاد مرکزی انتخابات حجت‌الاسلام روحانی را به عضو مجلس خبرگان رهبری ابلاغ کرد.

به گزارش فارس، در این نشست که در محل دفتر آیت‌الله مهمان‌نواز برگزار شد، شماری از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در خراسان شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/63002/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول